Chapter 7. She’s the one… but not for him
“And so they say lord, for everything a reason
For every ending a new beginning
Oh so they say baby, for everything a reason
And so they say baby, for everything a reason”
Carina Round - 'For Everything A Reason'
După un pahar întreg de whiskey și vești surprinzătoare, A se găsește în toaletă, retușându-și machiajul, pentru că nu mai era mult până ce invitații trebuiau să apară, iar ea era încă nepregătită. O aștepta pe I să vină cu rochia ei, iar aceasta întarzia, ca de obicei.
Încercând să își șteargă rujul care depășise linia buzelor, aude un sunet, o vibrație. Nu realizează de unde vine până nu sună din nou și din nou. Își încearcă telefonul, care era așezat lângă geanta ei. Nimic. Se uită prin împrejurimi și după chiar în geantă, când găsește nimic altceva decât telefonul prințului. Face ochii mari și simte dorința arzătoare de a-și trage o palmă peste frunte, dacă nu ar fi fost machiată perfect pentru o ocazie așa de specială. Își mușcă interiorul buzei inferioare și, fiind firea aventurieră care este de obicei, îl deblochează și se uită prin el. Îi apare o conversație, iar numele persoanei era scris în niște hieroglife pe care nu le înțelegea. Se încruntă și caută prin mesaje, văzând că toate sunt scrise în aceleași hieroglife. Curiozitatea o acaparează când observă că persoana avea la avatar o poza cu nimeni altul decât Alex. Nedând doi bani pe intimitatea acestor doi oameni, copiază întreaga conversație, o pune într-un fișier și și-o trimite, mulțumim lui Dumnezeu pentru tehnologia avansată.
Se descotorosește de orice urmă de dovadă din telefonul lui și cu o privire inocentă îl așează în același loc în geanta ei. Își ia toate catrafusele și se duce într-o cabină, pentru a nu fi deranjată. Lasă capacul jos, se așează pe el și începe să caute traduceri ale acestor mesaje.
A: Bine, tu prost pari. Eu cu tu vorbesc nu.
JK: Asta lasă. Tu acolo mers? Tu pe ei văzut, în Santa Barbara? KKK eu nu prost sunt!
A: Eu acolo mers nu, de ce să merg? Ei bine și fără mine o duc. Prost ești, dacă tu ceva la ele scapi, eu pe tine te omor! Vrei să mori?
JK: A în curând vine. Eu cu tu mai încolo vorbești. KK
…
A: Tu la ea nu scăpat nimic, da?
JK: Eu cu ea vorbit nu. Eu cum îi zic?
A: Cum eu la tu arătat. Tu în bară da nu. Te omor!!!
JK: A ta telefon eu primit. Pe tine te caută. Sun-o.
A: Eu la ea sun nu. Eu la ea vizită fac. Zilele astea. Concentrează-te.
- Cine e ea? Se întreabă A cu voce tare, citind conversațiile. Măcar dacă aș fi înțeles ceva din tâmpeniile astea de traduceri.
Însă gândurile i-au fost întrerupte de o voce cunoscută care îi striga numele. Își distrează atenția de la displayul telefonului și răspunde instinctiv.
- Ești aici? Întreabă aceeași voce.
- Nu, ți-am răspuns telepatic, spune ea ironic.
- Haide, că ți-am adus rochia! Îmbracă-te repede că lumea a început deja să apară!
- Când ai venit? Întreabă A în timp ce își aranjează toate lucrurile pentru a le putea lua pe toate în mâini, afară din cabină.
CITEȘTI
Truth or dare
FanficRăbdarea este o virtute. Așa că, dacă dețineți această virtute puteți începe să citiți această ficțiune. Prima parte a poveștii este compusă doar din pățaniile celor două personaje principale, iar doar din a doua își fac apariția și Exo. Am vrut să...