All the crazy shit I did tonight

45 7 0
                                    

Chapter 8. All the crazy shit I did tonight

“Those would be the best memories

I just wanna let it go for the night

That would be the best therapy for me”

David Guetta ft Kid Cudi Memories

-       Și așa mi-am luat eu licența, în urmă cu trei ani! Profesorul acela era al dracu rău de tot, credeți-mă când vă spun!

I era prinsă în conversații plictisitoare dintre Alex și prietenii lui de liceu, însă toate celelalte persoane de lângă ea păreau să găsească foarte amuzante toate aceste pățanii. Ea era singura fără vlagă, cu gândul în alte părți. Zâmbește rar la afirmațiile oamenilor, îi privește doar când comentează câte ceva în minte despre felul cum arată sau cum sunt îmbrăcați.

Cine te-a învățat, fă, să îți pui eșarfă în loc de curea? Gândește ea, mulțumită de stilul ei critic. În scurt timp își distrage atenția de la micul grup de oameni neinteresanți și începe să privească prin jur. Nimic interesant.

Însă ochii i se fac mari când observă o anume scenă în fața ochilor. Neștiind ce să facă, momentul de confuzie o face să se întoarcă spre persoana de lângă ea, Alex, și să îl tragă spre ea într-un sărut scurt. Se trage din sărut pentru a vedea câteva fețe tulburate, iar apoi își alungă privirea spre cea mai cea dintre toate: Alex. Acum amândoi se priveau cu sentimente vagi în ochi, nelămuriți de ceea ce tocmai s-a întâmplat. Acele secunde au părut o eternitate pentru amândoi, însă I se trezește oarecum repede din transă, amintindu-și de scopul acțiunilor ei din ultimele secunde. Îl prinde de mână și îl trage spre ea pentru a-i putea șopti ceva la ureche.

-       Mă duc până la baie.

Și cu asta, I a dispărut fără urmă în mulțime, lăsând în urmă un bărbat în toată firea care simțea că tot sângele i s-a adunat în obraji. Este trezit și el de remărcile de prost gust ale prietenilor lui, despre tipa care tocmai l-a sărutat.

I pășește apăsat, dând la o parte pe toți care îi stăteau în calea ei spre o anumită persoană care i-a dat mai multe emoții decât filmul Titanic. Și nu erau emoții pozitive.

Ajunge în fața a doi porumbei, dar unul dintre aceste două păsări iubitoare era chiar prietena ei, pe care o trage violent spre toaletă.

-       Ești complet nebună?! Strigă I după ce se asigură că nu mai este nimeni în toaletă.

-       Ce?

-       Cum adică ce? Te săruți așa, cu altcineva, în plină petrecere de logodnă, care, țin să menționez, este petrecerea ta de logodnă!

-       Și ce dacă? De parcă suntem un cuplu pe bune…

-       Sunteți! Trebuie să fiți! Altfel putem ajunge la închisoare! Dacă te-a văzut cineva?!

-       Nu m-a văzut nimeni, eram după bar!

-       Da, erai după bar și te sărutai cu un barman! Dumnezeule, dacă eu te-am văzut, altcineva de ce nu ar fi făcut-o?

-       Pentru că tu ai ochi pentru mine, tu vezi imediat când intru în rahat…

-       Da, A, și ce mai fac eu? Îți zic eu, te scot din același rahat. Te rog frumos, potolește-te!

A lasă capul în jos, pe față apărându-i un strop de părere de rău. Știa că face ceva rău, însă nu își imagina cât de rău este până ce prietena ei cea mai bună țipă la ea. Dar, acel strop de emoție îi dispare la fel de repede pe cum a apărut, iar acum o privește pe I cu un zâmbet aproape neobservabil.

Truth or dareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum