Chapter 6. Someday we are going to dance with those liars
“Liar, liar, she's on fire
She's waiting there, around the corner
Just a little aid, and she'll jump on ya'”
Cris Cab - Liar Liar
- Îi poți spune ce am vorbit mai devreme, cred că va merge.
- Crezi?
- Da. Gândește-te că sexul înseamnă putere, putere pe care, de obicei, o dețin femeile. Dar de ce să nu se întoarcă roata?
JK cade grav pe gânduri. Își mișcă privirea de la un colț în altul al camerei, apoi la paharele pe măsuța din fața lui. Se joacă pe fond de stress cu un ceas de mână fără curele, oftează des și într-un final îl privește pe Alex.
- Chiar crezi că e bine?
- Da, frate, cred ca va fi bine. E doar o mică minciună, inofensivă. O vei avea la degetul mic după asta, te asigur.
- Bine.
Au trecut două zile de la vizita neașteptată pe care au primit-o cele două fete. Acum stăteau amândouă cuibărite în patul lui A, la o emisiune cunoscută în America. Schimbarea bruscă de vreme le-a mohorât pe cele două până la maxim și au recurs la ceea ce fac de obicei în zilele ploioase și răcoroase: televizor. Nu mai primiseră nicio veste de la prințișori, însă timpul nu era pierdut încă. Petrecerea de logodnă urma să se țină în seara aceasta, iar cele două oftau doar la gândul că va trebui să se ridice din pat, da păi să mai și iasă din cameră, da păi să se și ducă la o petrecere.
Telefonul lui A sună dintr-o dată, făcând-o pe fată să tresare. Se uită curioasă la display și vede numele lui, JK. Răspunde.
- Trebuie să vorbim, vino mai devreme la local, spune el scurt.
- Ce înseamnă mai devreme? Nu putem vorbi la telefon?
- Nu. La 6 să fii aici, spune el și închide.
A se ridică și scoate un țipăt scurt, făcând-o pe I să ăși mute privirea instant spre ea.
- Vrea să mă duc mai devreme! Se plânge A.
- Pfffa, te-a omorât cu asta, se amuză I.
A intră pășind apăsat în local. Nu era multă lume înauntru, doar câteva persoane ici și acolo, la câte o masă mică și rotundă. Masa lungă era deja așezată pentru petrecerea ce va avea loc în doar câteva ore de acum încolo, iar în capătul ei stătea JK, care frunzărea aprig prin telefonul lui. A se apropie de el și se așează la masă lângă el.
- Spune, începe ea, speriindu-l pe băiat.
- Ah, ești aici! Spune el, făcând-o pe fată să și dea ochii este cap din cauza afirmației rațional pe care tocmai a făcut-o. Ce vrei să bei? Continuă, ridicând două degete și căutând cu privirea un chelner.
- Nimic, spune mai întâi ce vrei să vorbim.
- Două whiskey cu gheață! Strigă el spre cel mai apropiat chelner, care venise să aranjeze florile de pe masa la care stau cei doi. Faptul că a fost ignorată o enervează și mai rău pe A, de parcă faptul că a făcut-o să vină mai devreme nu era de ajuns. Ea scrășnește din dinți subtil și continuă să îl privească, fără vreo emoție pe față.
În scurt timp băuturile li sunt puse pe masă, în fața lor. Liniște totală, în afară de ultimii doi clienți care se pregăteau să plece și ei pentru că au fost anunțați de petrecerea ce va urma în curând. A devine din ce în ce mai nerăbdătoare, începând să bată din picior pe o melodie care se auzea în surdină, iar în urehile ei răsuna sunetul vaselor de undeva din dreapta, unde își putea dea seama că este bucătăria. Tipul din stânga ei cotinua să aibă o conversație aprinsă cu cineva prin mesaje, fapt care o enerva mai rău decât ar trebui. Începe să bată și cu degetul arătător în masă, în capul ei imaginându-și că este multifuncțională și că ar trebui să înceapă să cânte la tobe. Își amintește să mai încerce să facă beatbox când ajunge acasă și începe să deseneze în aer cu vârful piciorului un cerc în cirecția acelor de ceasornic, iar cu degetul arătător să facă cifra 6. Zâmbește când își dă seama cât de concentrată a făcut asta până acum și cât de bine a reușit să eșueze. Aruncă ochii spre el, încă mai scria.
Își schimbă instant expresia cu una enervată la extrem. Îi înșfacă telefonul din mână și și-l pune în geantă, privindu-l victorioasă.
- Spune.
- Avem destul timp să vorbim de cinci ori, dă-mi telefonul!
- Nu.
JK, scos din sărite, își aruncă mâinile în aer și le duce pe ambele în creștetul capului, apoi coborându-le la ceafa și își împletește degetele, ajungând într-o poziție confortabilă pentru el. Face ochii mari.
- Bine, fie. Dar îmi dai telefonul după asta.
A aprobă din cap.
- Uite cum stă treaba… eu nu am vrut să îți spun până acum asta, dar cred că ar trebui să știi. Ții minte când te-am adus acasă, în prima seară de când ați venit aici?
A aprobă din nou.
- Okay, deci, cum să îți spun… noi…
- Treci odată la subiect.
- Am făcut sex.
Și uite așa, această propoziție răsuna nu numai în tot localul, ci și în capul lui A. Ea nu mai avea nicio amintire din seara aia, i se tăiase firul încă de la barul la care au băut în exces, dar își imagina faptul că a adormit, că a fost dusă acasă și cam atât.. nu s-ar fi gândit niciodată că ar fi făcut sex cu el. Doamne, ce blasfemie, a făcut sex cu logodnicul ei! Ar trebui arsă pe rug, cățeaua!
- Aha… spune ea, destul de neinteresată. Da, în mintea ei pluteau o grămadă de întrebări la care nu le putea găsi răspunsul, cum ar fi Chiar atât de bun mi s-a părut încât mi-am tras-o cu el? Poate chiar e bun, ia să mă uit mai bine la el. Ahh, dă-ți mâna aia din dreptul feței să te văd mai bine! Ahh, gata, hai că are ochi frumoși. E înalt. Hmmm, buzele sunt acceptabile. Cred că are mușchi. Uh, chiar mi-am tras-o cu el! Stai așa, cum a putut să facă sex cu o tipă inconștientă? Dacă nu îmi amintesc înseamnă că nu eram trează, dacăe necrofil? My God, nu te mai gândi la prostii din astea! Ce a fost, a fost. Acum, ce mă fac? Continui să o fac cu el sau… suntem logodiți, totuși. Ah, dar nu îl plac! Cred. Cred? Căcat, cred că vorbește cu mine încă și nu am fost atentă deloc. Ce fac? S-a oprit din vorbit și se uită la mine. Ce faaac? Zâmbește, A, zâmbește, poate nu a întrebat ceva. Da, da, dă din cap, da.
- Deci?
- Îhî, aprobă ea, falsând un zâmbet.
- Deci suntem okay?
- Îhî.
- Mă gândeam că asta va fi o problemă în tot planul nostru, dar dacă ești okay cu asta, chiar mă bucur. Până la urmă, nu am ce face, nu? Asta este…
- Aha, exact.
Habar nu am ce a zis, dar am dres-o bine, își spune ea, pe fața ei apărând un zâmbet triumfător.
“Cause you're lost in front of me
It's true, I'm losing you
Take everything and live for the moment,
It's only gonna bring you down tonight”
Gemini - Blue
CITEȘTI
Truth or dare
FanficRăbdarea este o virtute. Așa că, dacă dețineți această virtute puteți începe să citiți această ficțiune. Prima parte a poveștii este compusă doar din pățaniile celor două personaje principale, iar doar din a doua își fac apariția și Exo. Am vrut să...