I've got to remember this is just a game

31 4 0
                                    

Chapter 9. I've got to remember this is just a game

“I gotta feeling we are gonna win

our bodies make it perfect

and your eyes can make me swim

then again everything seems new

I can barely hold my tongue

to say the least I'm into you”

Chet Faker - I'm Into You

A iese din cameră, șocată. Se întâlnește cu privirea întrebătoare a lui JK, așa că își schimbă expresia într-una vagă, fărăsă dea vreo explicație, deși băiatul cerea una.

-       Aș vrea să dorm, poți să pleci? Întreabă ea, încercând să pară politicoasă.

JK aprobă după câteva secunde, fără să mai întrebe motivul. După ce iese pe ușă, este urmat la câteva secunde de A, care se grăbește în camera lui I să îi spună vestea șocantă.

-       Trebuie să îți spun ceva! Strigă ea, entuziasmată.

-       Și eu, începe I, fără să mai aștepte ca fata să reacționeze. Cred că îl plac.

Lui A i-a căzut cerul în cap.

-       Poftim?

-       Cred că îl plac pe Alex.

-       Cum,…?

-       Nu știu nici eu. Aseară l-am sărutat, pentru a-i atrage atenția de la ceea ce putea să vada, adică pe tine cu acela sărutându-vă. Și, nu știu... a fost… ciudat…

Wow. Wow. Lui I îi plăcea d cineva. I plăcea pe cineva! A nu își amintea ultima oară când a auzit asta din gura ei. Dar, totuși, cum rămâne cu vestea ei? A a uitat absolut tot ce voia să zică, iar când își amintește, cade pe gânduri.

-       Ce voiai să îmi zici?

-       Nu contează.

A înghite în sec. Nu putea strica așa ceva, nu îi putea strica lui I acest moment. Din cauza unui bou, care a rănit-o, I nu a mai fost în stare să se îndrăgosteascăde vreun tip, având doar relații care nu durau niciodată mai mult de o luna și care nu însemnau absolut nimic pentru ea. Cum putea să strice faptul că I a trecut, cumva, peste faza aia? Și cum a reușit acest Alex să o facă să uite tot? Poate nu tot, dar în mare parte, a reușit. Era ceva imens, un lucru care o făcea pe A să urle de fericire, dar în același timp să își înghită cuvintele.

Să îi spun că Alex are un copil?

-       Așa, și cum comentăm acum? Pur și simplu ne dați secretele lor, și gata?

-       Da, și de ce e așa important? Nu înțeleg.

-       Păi, în lumea KPOPului e cu totul altceva față de restul massmediei. Acolo, scandalurile sunt văzute ca cel mai negativ lucru întâmplat unui idol, contrar a ceea ce se întâmplă în America, unde companiile la care sunt semnate vedetel scot scandaluri pe bandă pentru ca acea vedetă să fie mereu în centrul atenției. În Coreea de Sud, dacă este un scandal grav, toată lumea va urî acel idol, îl vor înjura, se vor purta groaznic cu el.

-       Și de ce să fim noi acelea care divulgă tot?

-       Pentru că acești isoli dau o impresie foarte roastă despre ceea ce se întâmplă în Coreea. Se prefac până în pânzele albe niște persoane extraordinare, când în realitate sunt niște bădărani proști, fără vreun pic de cultură generală, care se mișcă pe o scenă și fanele leșină doar dacă respiră spre ele.

Truth or dareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum