Wake up honey, you're "fucked"

42 4 0
                                    

Chapter 17. Wake up honey, you’re “fucked”

Ooh, na-na

Look what you done started

Ooh, na-na

Why you gotta act so naughty

Ooh, na-na

I'm 'bout to spend all this cash

Ooh, na-na

If you keep shaking that, oh

 

Trey Songz - Na Na

Diminețile sunt atât de placate, mai ales în zilele răcoroase dar însorite ale primăverii. Tot ce ai nevoie este de o cană de cafea imensă și destulă imaginație pentru a-ți plănui ziua dinainte. Și pentru unii, destulă voință pentru a te ridica din pat chiar dacă starea acestora lasă de dorit, iar alcoolul din sânge și grețurile nu au dispărut complet încă.

În acest caz, Airla se trezește din pat mormănind până la baie și înapoi în cameră. Se așează în pat și o observă, în sfârșit, pe prietena ei lângă ea, în pat. Sprâncenele îi iau o formă încruntată când încearcă din răsputeri să își amintească ce s-a întâmplat azi noapte, însă se alege doar cu o durere de cap mai proeminentă. Își masează circular tâmplele, încercând pentru a doua oară să își amintească.

-       Ah, ți-am luat camera, acum ce vrei să facem? Spune Jongdae, lăsându-se mai aproape de ea pentru că fata stătea pe scaunul din față din mașină.

-       Îhmmm,…

-       Nu știu de ce m-am gândit să te întreb ceva.

Jongdae oftează lung și se lasă mai mult spre ea, de data aceasta ajungând cu fața lângă a ei. Se pune într-o poziție din care poate ajunge mai ușor la ea, o ia pe brațe din nou și merge spre cameră.

-       I-am dat mesaj lui Kris, așa că nu îi mai așteptăm și te duc în cameră să te culci, spune el și se oprește. Nu că nu ai dormi deja…

Băiatul continuă să înainteze prin lobby, salutând cu o aplecăciune a capului orice personal îi venea în cale și deși aceștia îi priveau pe amândoi în stil critic, Jongdae a ales să fie firea lui politicoasă, cum este de obicei în orice fel de situație. Continuă spre lift, apasă cu mâna cea mai ușor utilizabilă numărul etajului scris pe un buton și o lasă pentru câteva secunde jos pentru a-și odihni mâinile. Când aude un sunet bipuit, care anunța că liftul a ajuns la etajul solicitat, o ridică pe brațe din nou și continuă spre cameră, căutând cu privirea și în stânga și în dreapta lui. Când vede numărul scris pe cameră care se potrivea cu cel scris pe cheie, descuie și intră. O lasă pe fată pe pat și oftează.

-       Ahhh, ce mă fac cu tine? Întreabă el retoric.

Se îndreaptă spre ieșire, dar se oprește la mijlocul drumului.

-       Ar trebui să o descalț măcar…, își spune el și se întoarce la 180º pe călcâie și ajunge din nou în fața patului, pe care Airla stătea în exact aceeași poziție în care o pusese el cu secunde în urmă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 18, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Truth or dareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum