Chapter 5. Engagement
“I hit you like what you sayin'
And the morning when I wanna fuck you
Yeah, I hit you like what you sayin'
I could fuck you all the time”
Fuck You All The Time Jeremih
- E prima voastră zi în LA și deja sunteți mangă, începe Alex, târând-o pe I pe scările hotelului, din moment ce ea refuzase din ruptul capului să intre in lift, spre enervarea lui Alex, care ura să cauzeze scene stânjenitoare în locuri publice. Ce mă fac eu cu tine? Continuă el, adresându-ți întrebarea mai mult sieși.
Fata nu răspunde, ci doar zâmbește larg și începe să râdă. Era amuzant, logic, cum un bărbat în toată firea o căra pe scările din marmură a unui hotel extrem de scump, dupa ce a băut ca vaca și a combinat vreo trei-patru tipuri de alcool toată noaptea, a dansat cu americani grași și libidinoși și s-a luat în brațe cu barmanița, care era și lezbiană. Ei, și acest bărbat, la costum și foarte prezentabil, se lăsase oarecum la nivelul ei și o ajuta. Foarte drăguț din partea lui. Ajung în scurt timp în camera ei, unde patul era neatins din cauză că adormise în camera lui A mai devreme, iar bagajele erau puse frumos lângă pat, unul dintre ele fiind desfăcut și răvășit. Alex o ridică și o pune în pat, dar fata nu se lasă așa ușor. Se ridică în picioare pe salteaua patului și încearcă să își țină echilibrul, fără prea mult succes. Alex o prinde la timp.
- Stai locului! Culcă-te, spune el, scos din sărite. Mă duc să văd ce face JK, așa că stai acolo liniștită.
Cred că v-ați prins că fata nu face niciodată ce i se spune, poate doar în cazul lui A. Se ridică din nou, iar când el vrea să deschidă ușa camerei care dă înspre hol, ea se proptește de ușă și o închide, lăsând în urmă un sunet ascuțit de la trântitul ușii. Fata era acum la câțiva centimetri distanță de el, însă capul ei era undeva în dreptul pieptului lui, din cauza celor mulți centimetri diferență dintre înălțimile lor. Ea își ridică privirea spre el, lăsându-se mai mult pe spate și atinzându-și capul cu lemnul rece al ușii.
- Ce faci, I? spune el pe un ton foarte calm.
- Tu ce crezi că fac?
Nu stă de două ori pe gânduri și își ridică mâinile și le încolăcește de după gâtul lui, micșorând din ce în ce mult spațiul dintre ei. Își unduiește corpul, îl trage spre ea și îl sărută, dar el se dă la o parte, un pic șocat.
- I!
Tipa nu dă înapoi. Face aceeași mișcare ca mai devreme, iar de data asta cu succes. El îi răspunde sărutului ei, ba chiar începe să îi atingă buza inferioară cu limba. În scurt timp se sărutau pasional, pe pat și fără tricouri. Ce s-a întâmplat mai departe, las imaginația voastră să intre în scenă.
A se trezește de la ciocănituri alerte la ușă. Își duce mâna la cap, unde simțea o durere ascuțită. Îi pompa sângele în tâmple și gura îi era uscată. Se încruntă la auzul ciocăniturilor repetate și bombăne ceva printre dinți, cuvinte pe care numai ea le știe.
Deschide ușa și vede o I agitată în fața ei. Fără a apuca să o invite înauntru, fata e deja pe canapeaua simplă, albă, picior peste picior. O privește cum își duce mâna repetat prin păr, precum o jucărie stricată. Ăși arcuiește sprâncenele întrebător și se așează cu mâinile în șold în fața ei.
- Ce ai făcut?
- O prostie.
- Ce prostie?
CITEȘTI
Truth or dare
FanfictionRăbdarea este o virtute. Așa că, dacă dețineți această virtute puteți începe să citiți această ficțiune. Prima parte a poveștii este compusă doar din pățaniile celor două personaje principale, iar doar din a doua își fac apariția și Exo. Am vrut să...