Playlist :Fit For Rivals-Damage
İyi okumalar!
--------------------
-10-
Gözlerimi yavaşça açtım ve kafamı kaldırdım.Onu öpmeme rağmen hala gözlerini açmamıştı.Elim dakikalar önce atan kalbinin üzerinden ayrılmamıştı.
Bunu ona neden yaptığım hakkında bir fikrim yoktu.Sadece içimdeki sesi dinlemiştim.Mümkün olsaydı o sesi öldürürdüm.Fakat her saniye daha da şiddetleniyordu.Düşünmeye başladığım anda koca çenesini açıp bana ne yapmam gerektiğini söylüyordu.Istediğini yaptırıyordu da. Bunun farkındaydım ama bugüne kadar bana yardım ettiği için onu içimdeki tek iyi şey olarak düşünmüştüm.Adam hayatıma girene kadar yanımda olan tek varlıktı.
Içimdeki iyi dostum beni Adam'dan kıskandığı için mi bunu yaptırmıştı? Belki de sadece şizofrenin tekiydim ve vicdan azabı çekmemek için bütün suçu ona atıyordum.
Tüm bu düşünceleri kenara bırakarak aceleyle telefonumu çıkardım ve Eva'yı aradım.Bana yardım edebileceğini düşünüyordum.Telefonu açtığı anda konuşmaya başladı.
"Neredesin sen,Arwen? Bir şey oldu sandım!" Gözlerim Adam'a kaydı. "Aslında oldu , Eva. " Gözümden düşen yaşı ellerimle silerken Eva'nın sesini duydum. "Kahretsin, biliyordum."
"Hemen buraya gelmen gerekiyor,lütfen ! " Ağlamaklı sesimi duyduğunda nerede olduğumu bile sormadan "Tamam." dedi ve telefonu kapadı.Onu tekrar aradım ama telefonu açıp "Yerini zaten biliyorum,Arwen." dedi ve suratıma kapadı .Adam'ı uyandırmaya çalışırken onu beklemeye başladım.Kulağımı kalbinin üzerine koyduğumda biraz olsun rahatlamıştım çünkü kalbi çok hafif de olsa atıyordu.
Yaklaşık on dakika sonra Eva yanımdaydı.Ona yerimi nereden bildigini sorduğumda "Şimdi zamanı değil." dedi ve beni susturdu.Neden onu aradığımı bilmiyordum.Ses yine beni yönlendirmişti.Bir iyi bir kötü oluyordu.Anlamıyordum.
Eva'nın yaptığını dikkatle izledim.Parmak uçlarını Adam'ın şakaklarına koydu ve bir şeyler mırıldandı.Gözleri kapalıydı.Birkaç kez daha denedi ama durumu hala aynıydı.
"İşe yaraması gerekiyordu!" Ne yapmaya çalışıyordu ? Yoksa o da benim gibi miydi? Bunu sonra öğrenecektim. " Neler olduğunu bana anlatacaksın.Ama şimdi Adam'ın şakaklarına dokunup ne dedigini bana söylemelisin."
Ağzı açık bir sekilde bana baktığında "Söyle !" diye bağırdım.Zaman geçiyordu ama o hala susuyordu. "Arwen,bu senin yapabileceğin-" sözünü keserek tekrar bağırdım.Sonunda pes ederek cevap verdi.
"Tanrıça İndis,lütfen bu adama yaşam gücünü geri ver ve kaderini burada sonlandırma.Senden tüm iyiliğimle bunu istiyorum.Sonucu ne olursa olsun." dedi ve ekledi. "Arwen, sen yapınca işe yarar mı bilmiyorum.Sana sonra açıklayacağım ama şimdi Adam'a odaklanalım." Başımı salladım ve ellerimi Adam'ın şakaklarına koyarak sözleri söyledim.Parmak uçlarımda sıcaklığını hissediyordum Birkaç kere daha denedim ve sonuncusunda sözü biraz değiştirdim.
"Tanrıça İndis,lütfen bu mucizevi adamı yaşama döndürün.Size yalvarıyorum.Tüm iyiliğimi ve sevgimi ona adayarak yalvarıyorum.Sonucu ne olursa olsun ona yardım edin." Gözümden düşen yaş Adam'ın dudaklarını buldu.Ellerimi çekmeden dudaklarımı onunkilere bastırdım ve uzun süre öyle bekledim.
Onun dudaklarının gerildiğini hissettiğimde kollarını bana doladığını fark ettim.Gözlerimi açtım ve geri çekildim.Aptal gülümsemesiyle bana bakıyordu.Az önce solan teni şimdi eski rengine dönmüştü.Kollarımı boynuna doladım ve ağlamaya başladım.
"Bir daha böyle güçsüz düşersen yemin ederim seni parçalarına ayırırım,Adam!Beni çok korkuttun." Kollarımı çektim ve ayağa kalkıp onun da kalkmasına yardımcı oldum. "Eğer beni tekrar öpeceksen günde üç defa Tanrı'nın huzuruna çıkabilirim."
Omzuna vurdum ve cevap verdim. " Bunu kiliseye giderek yap, ölerek değil!"
Birden kendimi onun kollarının arasında buldum.Bana sarılmıştı.Kollarımı onun beline sardım ve muhteşem kokusunu içime çektim. "Özür dilerim,Adam.Neden bunu yaptım bilmiyorum." Geri çekildi.
"Bence de özür dilemelisin.Nasıl yaptığını bilseydin bana da öğretmeni isteyecektim!" Özür dilememe bile izin vermiyordu.Gülümsedim.Daha sonra Eva'nın da yanımızda olduğunu hatırladım ve kafamı ona çevirdim.Sırıtıyordu."Çok yakışıyorsunuz.Arwen,neden bana çıktığınızı söylemedin?" Domates gibi kızardığıma emindim. "Çünkü çıkmıyoruz." Tek kaşını kaldırdı. "Pek öyle görünmüyor." Hem konuyu değiştirmek,hem de neler olduğunu merak ettiğim için cevap verdim. "Her şey göründüğü gibi olmuyor maalesef.Bana bir açıklama borçlusun,biliyorsun değil mi? Bunu evde konuşacağız,Eva." Adam'a döndüm.Hala gülümsüyordu."Gidelim." dedim ve yürümeye başladım.
* * *
Eve döndüğümüzde Adam'a ve Eva'ya içecek birşeyler getirdim ve Eva'nın konuşmasını beklemeye başladım.Kolasından bir yudum aldı ve konuşmaya karar verdi.
"Arwen senden saklamak zorunda kaldım çünkü güçlerini keşfedene kadar benden haberin olmaması gerekiyordu.Adam haber verdiginde keşfettiğini öğrendim.Eve döndüğünde sana anlatacaktım." dedi."Devam et."
"Camthalion,Elendil ve Aegnor dışında bir ırk daha var;Indis.Ben bir Indis'im ve senin koruyucunum.Seninle aynı gün , seni korumak için doğdum ve öyle yetiştirildim.Sana birşey olacağını önceden sezebiliyorum.Sen geliştikçe ben de gelişirim ve sen ölürsen ben de ölürüm Ya da seni koruyamadığım için güçlerimi kaybeder ve normal bir insana dönerim.Adam için beni aradığında birşeylerin ters gittiğini anladım çünkü hissettiğin duyguları hissedebiliyorum Adam'ın seni koruyabileceğini düşündüğüm için yanınıza gelmemiştim ama meğer Adam'a birşey olmuş." Boş bardağı masaya koydu ve devam etti."Benim yapabileceğim büyüyü nasıl yaptığın hakkında bir fikrim yok.Muhtemelen gelmiş geçmiş en güçlü Aegnor sensin.Ve büyü hakkında sana açıklamam gereken önemli birkaç şey var." dedi ve Adam ile bana baktı.
"Büyüyü yapan kişi kurtarmak istediği kişiye bağlanır ve güçleri aynı seviyeye gelir.Yani Adam,eğer büyü sizi bu şekilde etkilerse Arwen kadar güçlü olacaksın.Ama etkilemeyebilir de."
Kafamı Adam'a çevirdim.O da bana aynı şekilde bakıyordu.Eva'nın sesini duymamızla tekrar ona döndük."Bu arada,eğer büyü sizi birbirine bağlarsa ikiniz de aynı şeyleri hissedersiniz.Örneğin ;Sen fiziksel bir acı çekiyorsan Arwen de çekebilir.Veya Arwen arkadaşlarıyla başka bir ortamda gülüyorsa ve Adam birisiyle kavga ediyorsa hangi duygu daha baskınsa iki kişi de aynı şekilde hisseder.Yani Adam birden gülmeye başlayabilir ya da Arwen arkadaşlarını dövmeye kalkabilir.En önemlisi ise..." Sustu ve korkuyla ikimize baktı.
"Biriniz ölürse,diğeri de ölür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARWEN
FantasyArwen,18 yaşına girmesine sadece 4 ay var ve olacaklar hakkında hiçbir fikri yok.Küçüklüğünden beri yalanlarla büyütüldü ve 18. yaş gününde yaşadığı bir olay sayesinde gücü ortaya çıktı.Vücudunda değişiklikler olmaya başlıyor ve gün geçtikçe bundan...