Capitolul 2 - Wake up call!

51 5 2
                                    

-Alina, visez sau e-e...., spune bulversata Bia.

-Daca tu visezi atunci e de bine si pentru mine... eu il vad pe stii tu cine...

-Fetelor, cred ca nu e un vis. E prea real ca sa mai zic ceva, le raspund eu.

-Heloooo! Mai sunteti in viata? spune unul dintre ei.

-Ce? Da... ma marit cu tine, tipa Alina.

-Alina, wake up! Scuzati-o pe prietena mea. E cu capul in nori, ii zic.

-Harrryyy!!??!! Tipa Bia.

-Da... dar nu mai tipa.

-Ne scuzati umpic.

Dupa ce am intrat in cabana noastra, le iau la zor.

-Ce naiba aveti!?

-Nu ai vazut? E Harry Sexypotter!

-Ok, proasta idee sa iti trimit de Craciun Harry Potter si autobiografia lui Harry Styles.

-De ce? Le ador!

-Si tu, Alina. Nu mai citii Chimie perfecta. Liam nu e spaniolul ala din carte. Tu te casatoresti pe loc!?

-Pardon, ala era brazilian.

-Tot pe acolo!

-Stii ceva... te credeam mai nebuna. Era Niall acolo cu ochelarii de soare si la bustul gol si tu nimic... nici macar un zambet sadisfacut! Imi zice Bia.

-Da... stiu. Dar eu sunt mai matura decat voi! Eu le am pe ale mele. Plus ca ei sunt staruri fitoase si vor sa ne fac sclavele lor. Nu ne injosim noi, ok?

-Ok, spun ele dezamagite.

Intoarse la baieti, ei se instalesera deja in locurile noastre din lac.

-Hei, noi am fost primele!

-Cine pleaca la plimbare pierde locul de onoare!

-Nu prea cred... trebuia parca sa impartim? Zice ironic Bia.

-Daca vreti sa impartim, intrati cu noi! Spune Harry.

-Never in a milion years! Strigam toate.

-Treaba voastra, zice Louis.

Same stupid islandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum