Dupa ce am privit tot dulapul din lemn masiv, am ales niste snakers, o pereche de blugi albastri stramti si o bluza fara maneci de culoare mov. Mi-am lasat parul intr-o parte si mi-am pus o sapca pe cap.
Cand am ajuns la focul de tabara, totul era gata. Fiecare ne-am gasit un loc pe bustenii uriasi si le-am zis:
-Daca tot suntem toti, haideti sa jucam Adevar sau provocare... dar in stilul nostru.
Fetele au facut fete socate si cred ca s-a speriat mai rau Bia. Aveau si de ce sa faca asta... ultima oara cand am jucat asa, am ajuns cu mana in ghips si Alina a trebuit sa schimbe blocul in care locuia.
-Stati umpic, spune Louis, ce e asa special la asta?
-Chiar vrei sa stii? il intreb.
Da aprobator din cap si tip catre toti:
-Fara limite... fara reguli.
Cred ca pe Harry l-a incantat ideea, pentru ca incepuse sa zambeasca.
-Deci... va las sa asteptati cat eu ma duc dupa niste gustari si o sticla!
Am plecat cu zambetul pe buze si m-am indreptat spre bucatarie. Am auzit pasi in urma mea, dar m-am grabit cu adusul mancarii. Incercand sa iau ceva de pe un dulap, cineva ma ridica.
-Sa te ajut!
-Mersi... Niall? Cand ai ajuns aici?!
-Am venit dupa tine... nu te las eu singura.
Ii zambesc si venim amandoi cu mancarea. Dupa ce ne asezam unul langa altul, impartim o punga de cipsuri.
-Cine invarte? Intreaba Liam.
-Eu... se pronunta Bia.
Sticla se invarte si Zayn pica.
-Hm... Zayn... ce alegi?
-Provocare...
Toti incepem sa urlam si Bia ii ordona:
-Sarut-o pe Alina cum stii tu mai bine... timp de 1 minut!
Alina se sperie si incepe sa respire repede. Zayn se duce langa ea, ii ia fata in palme si se apropie incet de ea. Buzele lor se ating si incep sa se sarute incet, apoi din ce in ce mai pasional.
-Gata, gata, nebunilor! Haide ca v-ati gustat destul, rade Liam.
Ambii zambesc si se duc la locurile lor. Au inceput sa se priveasca in ochi de la distanta si ea din cand in cand se inrosea.
-Eu acum! Tip si invart sticla.
Sticla se opreste la Harry. Ok, o sa mi-o iau pe coaja!
-Ce alegi, Ralu? Zambeste malefic Harry.
-Provocare... spun incet.
-Il vezi pe Niall. Vreau sa te vad dansand lasciv pe langa el!
Niall ma priveste pervers si se ridica. Alina da drumul la Lady Marmelade si miscarile mele sunt incete si senzuale. Niall ma privea uimit si ma ia pe sus.
-Cred ca lesin daca mai faci ceva de genul asta!
Zambesc si ma prind de gatul lui. Se aseaza cu mine in brate si continuam jocul.
Bia invarte sticla si eu am picat sa o intreb:
-Bianca... ce alegi?
-Adevar...
-Of, bine... e adevarat ca de ziua ta ai vrut un stripper insa cand ti-am dat colajul cu Harry fara bluza... era sa lesini?
Bia isi ascunde capul si spune incet Da.
-Poftim? Nu te-am auzit! Zic eu.
-Dddaaa...
-Ce?
-Da! Tipa. Fericita?
Harry zambeste sadisfacut si se furiseaza in spatele ei. O prinde de sold si o ia pe sus.
-Harry! Ce faci?
-Ai zis ca erai sa lesini la o poza cu mine. Ce ar fi sa iti vad si reactia!
Bia face o fata fericita sau perversa, nu mi-am dat seama. Cu asta am rezolvat... cel putin pentru un moment.
-Liam, adevar sau provocare? Intreaba Zayn.
-Adevar...
-Este adevarat ca ai sarutat-o pe Alina? spune nervos Zayn.
-Da... dar inainte sa o intreb daca ma place.
Zayn pleaca nervos si se duce pe plaja. Alina il urmeaza si Louis pleaca pana in camera sa.
Liam se vedea ca e remuscat de ceva si fuge dupa Alina.
Uite asa am ramas noi doi singuri.
-Si ce vrei sa facem acum?
-Pai ma gandeam sa plecam intr-un loc mai retras, raspunde Niall.
-Nu stiu ce vrei sa imi faci... dar nu.
-Haide... mergi la mine in brate!
-Bine... Unde e?
A inceput sa alerge si in final am ajuns la un acccaccia urias. Ma lasa jos si imi spune sa ma urc pe scara. Sus era o casuta din lemn si pe acoperis un hamac.
Inauntru era o masa frumos aranjata si ma pofteste la masa.
-Niall... cum ai reusit?
-Uite asa! Sper ca iti place!
Il iau in brate si mancam impreuna. Dupa desert, ma ajuta sa ma urc pana pe acoperis. Imi las incaltarile langa hamac si ma urc in el.
-Crezi ca e loc si pentru mine?
-Sigur, Niall... vino la mine.
Isi da adidasii jos din picioare, bluza aterizeaza pe langa acestea si cand sa isi desfacea blugii, l-am oprit.
-Stai, stai! Ce faci?
-Pai... m-am gandit ca o sa fie cald.
-Aaa, ok.
Se aseaza langa mine si imi las capul langa al lui. Isi baga mainile pe sub bluza mea si ma trage mai aproape.
-Niall...
-Nu, Ralu. Te iubesc si vreau sa te intreb ceva... Vrei sa fii prietena mea?
L-am privit uimita si l-am sarutat. A fost surprins, dar a inveput sa accepte, chiar sa conduca sarutul. Incet a coborat spre gat, pe care il saruta cu pofta.
Ma pune deasupra lui si imi musca gatul.
-Niall... ma doare!
M-a lasat in pace, dar m-a tinut deasupra lui. Ploaia incepea sa cada din cer si stropii ii udau fata.
-Esti asa frumoasa! Ma bucura faptul ca sunt cu tine!
-Si eu te iubesc... multumesc ca ma faci fericita.
-Asta e slujba mea!
Incep sa rad si imi las capul in scorbitura gatului sau. El imi saruta capul si adormim in sunetul ploii marunte.