Capitolul 11 - Croaziera

30 4 0
                                    

M-am ridicat din patul lui Niall si i-am deschis usa. Dormea sprijinit de ea.

-Ce? Raluuuu!

Se ridica brusc si ma ia in brate. Ma sperii putin, dar imi incolacesc mainile in jurul gatului sau.

-Mi-ai lipsit...

-Ma mir... dupa tot ce am avut, credeam ca ma consideri o nebuna.

-Ralu... zice luandu-mi fata in palme, cand am zis eu ca esti nebuna. Doar ai fost bolnava. Ma bucur ca esti bine.

-Chiar? Spun eu inrosindu-ma.

-Esti asa draguta cand rosesti!

M-am indepartat de el, dar Niall m-a tras de mana si m-a prins de sold.

-Crezi ca te las fara un sarut?

L-am privit in ochi si imi zambeste. Mi-a dat cateva saruturi mici si in final ma saruta pasional. Mainile lui intra pe sub tricoul meu larg si ma ia in brate.

-Niall...

-Hm?

-Ma lasi sa ma duc si eu la baie?

-Ah, scuze... zice el stânjenit.

Ii sarut obrazul si plec la dus. Dupa ce sunt curata si aranjata, ma imbrac cu costumul de baie albastru si o camasa.

Niall ma vede si zambeste. Ma asez langa el pe pat si ma pune deasupra lui.

-Esti frumoasa!

-Mi-ai mai spus...

-Si am sa o zic pana o sa iti dai seama ca esti.

Ii dau un mic sarut si ma ridic.

-Mergem la masa? Mi-e foame.

-Sigur, Princess!

Ma ia de mana si sare vesel pe langa mine. Incep sa rad si ajungem la bucatarie. Acolo toti era bucurosi sa ma vada. In urma noastra intra Bia si Harry.

-Tatatatatatatarararara! Vine regina Bianca! tipa Harry cu Bia in carca.

Toti ne amuzam de cei doi.

-Supusii mei! Printesa Raluca, cum va mai simtiti?

-Bine, multumesc, Majestatea Voastra!

-Slujitor Horan, ai avut grija de domnita?

-Desigur, spune facand o plecaciune.

-Soldati Malik si Payne, sper ca v-ati rezolvat disputele? Printesa Alina o sa vina si e supusa sa ia totul de la inceput.

-Ai, Majestate!

-Crainic Tommo, masa e gata?

-Desigur... va poftesc la dineu.

Am inceput sa radem cu toti pana la lacrimi. Alina a intrat si a inceput si ea sa rada. Am mancat cu totii si am decis sa plecam cu vaporul cateva zile. Ne-am pregatit si am plecat in croaziera. Marea era frumoasa si linistita. Mi-am asezat un prosop pe punte si m-am asezat in razele soarelui.

Ne impartisem camerele de cum am planificat plecarea. Eu stateam cu Niall, din cauza insistentelor lui, Bia si Alina stareau in aceeasi camera, deoarece nu o lasam pe Bia singura cu nebunul de Harry si nici pe Alina singura, Zayn statea cu Harry, iar Liam cu Louis, deoarece ei conduceau vasul in ture.

Mi-am pus castile in urechi si am inchis ochii. Niall era chiar un baiat dragut. Lui ii pasa de mine si nu m-ar lasa la greu. Dar ma simt prost ca sunt vulnerabila. Adica eu sunt cea mai puternica dintre toate trei, poate ar trebui sa ma mai inraiesc putin.

Ma trezeste din visare o silueta ce imi blocheaza soarele. Se aseaza la nivelul meu si imi da ochelarii de pe ochi.

-Hey, Princess. Te distrezi?

-Da... stai cu mine?

-Sigur.

Se aseaza turceste si ma ghemuiesc in bratele lui. Pielea mea calda s-a intalnit cu racoarea lui si se simtea bine. In curand si pielea lui era calda si incepea sa se inroseasca.

-Iti trebuie protectie solara. Nu vrei vreo arsura.

-Parca eu trebuia sa am grija de tine!

-Dar ce? Eu nu am voie?

Incepe sa rada si eu ma intind dupa crema. Imi incolacesc picioarele in jurul bazinului sau si ma las pe pieptul lui. Ii masez spatele si el imi saruta umarul. Incet urca spre gat si lasa un insemn frumos.

Ii dau cu crema si pe umerii si ma apuc de abdomen. Era chiar bine sa simt pielea lui. Dupa ce am terminat, m-a tras mai aproape si si-a ridicat genunchii ca sa ma aseze pe mine mai sus.

Zambea si isi musca buza. M-a sarutat si s-a repezit spre burtica mea. Ma gadila cu nasul si imi lasa saruturi reci. Ma pune inapoi pe prosop si se lasa peste mine.

-Niall!

-Hehehe, te iubesc.

-Si eu...

Incepe sa ma sarute si se duce spre legatura sutienului.

-Aham! Se aude Harry.

Ne uitam amandoi la el, iar Haz ne zambeste si isi mesteca guma. Nu ii vedeam privirea din cauza ochelarilor, dar cred ca radea in sinea lui.

-Daca nu deranjez dragostea asta, Ralu esti chemata de Bia.

-Oh, sigur.

Niall imi da drumul si ma indept spre Bia. In camera era si Alina. Ne-am asezat toate pe podea si am inceput sa discutam.

-Deci ce e asa important de Harry m-a prins gresit?

-Pai am zis sa facem un spectacol in seara asta. Si ce naiba a intrerupt Haz?

-Nimic, zic inrosindu-ma.

-Alina... o vezi... Nebuna mai esti, femeie! Spune Bia cu un zambet pervers.

-Un spectacol suna bine! Ce trebuie sa facem?

-M-am gandit sa dansam pe Limbo de Daddy Yankee.

-Ok... s-a facut! Aprob.

Restul zilei ne-am ocupat de poze si cina. Era chiar amuzant pe mare.

Same stupid islandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum