Capitolul 15 - Goodbye

28 5 0
                                    

-In carne si oase, scumpo!

Intrasem in panica. Cum m-a gasit? E obsedat sau ce?!

-Ti-a pierit glasul... i sa vedem cum e cand tipi de durere! Zambeste malefic.

Imi desface pantalonii si mi trage in jos. Il lovesc cu picioarele dar mi le imobilizeaza si pe acelea.

-Buna incercare, dar nu ma faci tu pe mine, micuto!

Am inceput sa tip cand am simtit doua degete ce imi ating zona intima. Ma simteam murdara si neputincioasa. Tipam ca din gura de sarpe si ma zbateam, dar totul era in zadar.

Deodata usa se tranteste de perete si Niall tipa:

-Da-te jos de pe ea, jegosule!

Sare pe el si il ia la pumni. Harry intra dupa Niall si ma dezleaga. Niall ii da o ultima lovitura si acesta cade peste geam.

-Niall, sar eu la gatul lui, Niall, esti bine?

Se intoarce spre mine si ma imbratiseaza. Era plin de vanatai si buza ii era sparta.

-Niall... l-ai omorat?

-Nu, a cazut intr-un tufis. Trebuia sa il fac sa plateasca... Argh, rabufneste el.

Harry intrerupe momentul zicand:

-Mai avem oameni de salvat. Fetele sunt prinse de ajutoarele lui Alex.

Baietii au luat-o inainte si m-am schimbat in altceva. Nu mai puteam fi slaba, trebuie sa infrunt pe cei ce ma doboara. Trebuie sa il distrug pe Alexander.

Am ajuns cu totii in zona cabanelor si nu erau decat 2 matahale in jur. Eu m-am furisat si i-am dezlegat pe baieti, iar restul am plecat in casa din copac. In scurt timp au ajuns si băieții,  spunand ca maine vor veni cateva elicoptere si ne vor duce acasa.

M-am asezat intr-un colt si mi-am ascuns fata in palme. De ce a trebuit sa fie totul asa? Nu pot fi o fata normala? Cer prea mult?

Am inceput sa plang si mi-am deschis telefonul. Destul de putina baterie, dar imi ajunge.

"Buna Jurnale. E ultimul meu video... toata vacanta a fost ingrozitoare... insa el m-a facut bine. Stiu ca cineva ma iubeste pentru ceea ce sunt. M-am certat cu el, insa as vrea sa stie ca il iubesc si ii multumesc pentru grija. Este ultima vacanta, deci saionara!"

Am inchis aplicatia si l-am lasat langa mine. Acum vroiam numai sa dorm. Am simtit doua brate in jurul meu si mirosul specific lui Niall. Eu stateam ghemuita la pieptul lui. Imi era foarte bine. Il aud cum imi ia telefonul si asculta înregistrarea. Imi da un sarut si siopteste:

-Nu, eu iti multumesc. Te iubesc, Ralu.

-Love you, irlish.

Am adormit asa si nu m-am mai trezit prea curand.

Sunetul motorului de elicopter m-a trezit. Eram pe o bancheta si cu bagajul meu la cap.

Privesc in jur si le vad pe fete la fel de triste ca mine.

-Bia, Alina? Sunteti bine?

-Da... spune Bia. Vom fi...

-Ma bucur ca esti bine, surioara! Ma imbratiseaza Alina.

O imbratisez si eu si asteptam aterizarea. Ajungem in Spania pe la ora 6 dupa aminaza. Bia ne zice ca zborurile nu sunt acum catre tarile noastre, asa ca o zi-doua o sa mai stam pe la ea.

Acum sunt pe terasa, privind organizarea detaliata a unei fieste. Sper ca macar o sa avem sansa sa mergem. Bia vine langa mine si isi pune mana pe umarul meu.

-Esti ok?

-Mda... doar ca inca mai sunt in stare de soc.

-Stiu ce iti trebuie!

-Ce?

-Iestim in seara asta la fiesta!

-Ok, zambesc scurt.

Alina vine dupa noi si zice:

-Imbratisare de grup!

Ma bucur ca am asa prietene. In seara aceeia am petrecut pana la 1 noaptea si am adormit instant.

Same stupid islandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum