Ma trezesc devreme si ma uit la el... era asa frumos cand zâmbea. I-am dat parul de pe fata si i-am sarutat gatul. S-a foit putin si m-a trans mai tare la el.
-Niall... trezeste-te!
-Hmmm, baby. Neata, zice el intredeschizand ochii.
Se ridica si plecam spre tabara. Ma ia de mana si imi zambeste dragastos. Ajunsi in tabara ma duc in cabana mea. Alina statea cu fata in perne inconjurata de servetele si nici urma de Bia.
-Ali! Alina! Esti bine?
-Ralu...
-Gata, gata!
O iau in brate si imi povesteste ce a patit. Cum naiba sa se bata aia pentru ea?!
-Ce?! Si tu ai incercat sa ii desparti?
-Da... noroc cu Louis. I-a potolit si eu am tipat: Nu vreau sa fiu cu niciunul dintre voi! Sunteti brute si nu vreau sa am unul ca voi langa mine tot restul verii!
-Alina. Gata nu mai plange... ei nu te merita.
-Incep sa cred ca nu a fost o idee buna sa stau cu ei.
-Nu fi asa dura... totul o sa fie bine.
-Poate... imi dai umpic de inghetata?
-Sigur... medicament pentru stomac!
Imi zambeste si in camera intra Bia si se tranteste in pat.
-Doamne! Tipa Bia.
Ne uitam ciudat si o intrebam:
-Ce?!
Bia nu răspundea si eu o intreb:
-Ce ti-a facut Stilatu'?
-Ce nu mi-a facut?!
-What?! Tip eu si Alina mai sa se înnece cu inghetata.
-Nu va ganditi la...?
-Ba daaaa!
-Nu. Nu e chiar asa badaran... se pare ca mi se supune, spune ea cu un zambet malefic.
-Si ce ai patit? Intreaba Alina fara sa mai guste din inghetata. Nu se stie ce ne mai zice si sa nu ii ramana ceva in gat.
-Pai dupa ce nebunul m-a furat... m-a incuiat in camera cu el si...
-Si sa inteleg ca ti-a facut pe plac si a ramas in boxeri, spun eu fara remuscari.
-Da... de unde naiba le ghicesti?
-Twin power! Tip eu si Alina.
Bia rade si devine mai rosie. Cred ca revizuieste ce a vazut aseara.
-Si...?!
-Pai... dupa a zis: E mai mult decat poze... poti sa simti pe viu acum.
-Si tu ca salivai, ai inceput sa te holbezi la muschii lui! Zice Alina.
-Exact...
-Si dupa?
-A vazut ca ma uitam la el... a ras si s-a asezat langa mine. Mi-a luat barbia in palme si mi-a sioptit la ureche: Pari o fata cuminte..., dar mie imi plac fetele rele. Ce zici, ma lasi sa descopar adevarata tu?
-Ooooo, se incinge aeruuulll! Tipam ca nebunele.
-Si a inceput sa imi sarute mana... apoi gatul si in final m-a sarutat pasinonal!
-He's the beast!
-Da... si a inceput "razboiul". Oricum cand am ajuns in lenjerie... a spus ca sunt sexy si ca desigur am o personalitate perfecta pentru el.
-Ok... deci cine voteaza? Styles e cazut peste masura dupa Bia... eu spun ca da hotarat.
-Si eu...
-Mey... nici nu stiu daca a fost o prosteala sau chiar ma vrea...
-Bia, cand a mai avut cineva ocazia ta? Tipu e limba dupa tine si tu nu folosesti asta? O sfatuieste Alina.
-Nu o mai ajuta! Stii ca avem un pariu!
Ceva se aude spart langa intrare si cand ma uit vad o silueta in haine galbene... shortul ala stiu cine il poatra!
-Ce era? Intreaba Bia.
-Nu era ceva... era cineva... O my godness! Spun acoperindu-mi gura ingrozita.
Am alunecat de-a lungul peretelui si mi-am strans picioarele la piept.
-Imposibil!
Nu se putea... a ajuns aici... Am inceput sa tremur si sa am frisoane. Fetele nu stiau ce e cu mine. Dar nu le-am spus... nu puteau face nimic... El s-a intors... si acum vine dupa mine!
Bia a fugit dupa Niall. In scurt timp toti ma priveau uimiti. Singurul lucru pe care am putut sa il zic a fost:
-Alex e ... a-aici!
Toti se uitau ciudat, doar Niall s-a infuriat si a batut cu piciorul in parchet... L-am privit si i-am sarit in brate. L-am strans printre lacrimi si el mi-a sioptit:
-Promit ca am sa il fac sa plateasca!