M-am trezit imediat ce am terminat cu cosmarul asta... Doamne... tot nu e un vis... l-am vazut... adica hainele lui si mersul. Cum de m-a gasit si ce vrea de la mine?
Am realizat ca respir sacadat si imi vine rau.
-Ralu... esti bine? Vrei sa mergi la baie?
-Nu, Ni. Sunt ok. Ma duc sa beau umpic. Vin dupa ce ma calmez.
-Ok... te astept.
Am plecat catre minibar si am baut o sticla de ceai. Niall adormise asa ca am deschis usa si m-am asezat pe nisip. Sub un palmier totul se vedea frumos in lumina lunii.
Deodata un fior imi strabate corpul...
-Hey, Raluca!
I-am auzit vocea si e din apropiere. Cand intorc capul il vad... Acelasi nemernic profitor care m-a facut sa ma sperii.
-Ce ne-am schimbat! Carne noua pentru mine... spune muscandu-si buza cu pierce si inaintand spre mine.
Eram inmarmurita... nu puteam face nimic. Am inceput sa ma indepartez usor... pana ce am dat de un copac. Disparuse...
Mi-am intors privirea in fata si era acolo! La 4 metri de mine, sprijinit de un palmier.
-Se vede ca nu mai ai antrenament... ranjeste, jucandu-se cu lama unui briceag.
M-a prins de maini si a vrut sa ma atinga. Am tipat din toate puterile si am cazut la pamant in genunchi. Cand am redeschis putin ochii... nu mai era. Am fugit spre cabana si o alta silueta ma prinde strans.
-Lasa-ma!
-Incet, incet...
-Niall... am suspinat.
L-am luat in brate si am inceput sa zic:
-E-era acolo... si s-a atins de mine...
-Gata, gata. Hai inauntru... nu mai pleci fara mine.
M-a luat in brate si mi-a sarutat fata. Am adormit inca in stare de soc... ce vroia prin "antrenament"?
Dimineata a venit cu o ploaie torentiala. Se pare ca vremea tine cu mine. M-am intins lenes in pat si l-am sarutat pe Niall.
-Neata, spune el. Esti mai bine?
-Nu... ma trec fiori de fiecare data...
-Promit sa te protejez. Nimeni nu o sa se atinga de tine.
-Doar ca mi-e teama. Nu stiu de ce e in stare.
-Nu te raneste pe tine nimeni.
Chiar atunci intra in cabana ceilalti. Alina si Harry aveau pungi la ochi... de la plans. Dar de ce a plans Harry?
Liam si Zayn aveau cateva zgarieturi minore de la bataia de acum doua zile, iar Louis statea cu Bia.
-Esti bine... am auzit tipete, intreaba Bia.
-Mda... dar l-am vazut. E aici!
-Cine? Tipa toti.
Niall le explicat tot si au ramas cu gura cascata. Harry a fost tot timpul intr-un colt butonand telefonul si aruncand priviri dezamagite catre Bia. Louis a ajutat-o pe Alina sa se linisteasca, iar "matahalele" se uitau milos la Alina.
Fiecare le avea pe ale lui. Camera s-a mai golit si am ramas numai eu, Bia si Harry. Am incercat sa adorm, dar imi era greu.
-Haz.
-Hm?
-Ce e cu tine?
-Nu e nimic.
-Ba da... Ce ai patit? Insista Bia.
-De ce ti-as spune?
-Harry...
-Nu... esti... nu mai zic. Nu meriti sa iti vorbesc.
-Harry... ce e? Ieri ai zis ca ma iubesti si azi ma urasti?
-Da... te urasc ca te joci cu inima mea! Trebuia sa aflu singur...
-Harry...
-Nu... esti ca toate celalalte. Da fuga la presa si fa ce vrei. Oricum nu am simtit nimic cand am spus-o.
Bia a izbugnit in lacrimi si a plecat. Harry a doborat ceva si a inceput si el sa lacrimeze. Se distrug unul pe celalalt. In final si-a gasit o alta preocupare, rockul.
Ii auzeam volumul din casti din pat. Nu se simtea bine. Am deschis ochii si el plecase de curand. Nu dinnou singura!
Un fulger a strabatut vazuhul in departare si dupa suflu apare.
-Buna...
-C-ce vrei de la mine?
-Pe tine... treburile nerezolvate.
-Dar...
-Ssttt. Am nevoie de carne vie.
-Lasa-ma, Alex! NIALL!!!
-Nu te poti salva de mine.
Niall a sosit imediat si ma intreba:
-Cine a fost?
-Alex!
-Dar nu a avut cum sa intre... ciudat.
-Niall... ia-ma cu tine. Vreau sa iti simt corpul. Ma simt in siguranta langa tine.
Ma ia pe genunchii lui si ii ascult bataile inimii. Intre timp imi masa spatele si imi saruta obrazul.
-Nu te mai las singura. Vei venii cu mine. Alexander, te voi gasi... vei plati pentru tot!
Ce ziceti nebunilor? Va place cartea? Ralu va pupa :*