- Yanlışlıkla yayından çıkardım, özür dilerim. Tekrar yayınlamak zorunda kaldım. 🌈 YB çok yakında geliyor, bu hafta geleceğini umuyorum!
Merhabalar, ay ışıkları. Normalde duyuru yayınlamayı hiç sevmiyorum. Bir daha duyuru yazmam, zannetmem. Çünkü YB zannedip heyecanlanıyorsunuz.🌼
Uzun zamandır sizlerle görüşemiyorum. Sizleri ciddi anlamda savsakladım, ihmal ettim. Bu seneye yeni ideallerimle başlamayı istedim. Ne yazık ki okuduğum bölüm yani tıp çok zor. Her gün erkenden yatıyorum. Üstelik vizelerim yaklaşıyor. Ama bu hafta bir bölüm yazmayı planlıyorum. Gerçekten iyi hissetmeyi özledim. Mahperi ile Deran'ın yokluğu bana çok koyuyor.
Anneannemin kemoterapisi ve radyoterapisi yüzünden durumu daha da ağırlaştı. Aşırı derecede halsiz ve yemek yiyemiyor. Her gün onun yanında vakit geçiriyorum. Çünkü çok korkuyor, ben de korkuyorum. Ama her zaman pozitif olmak gerek.
Son Ay Işığı'nın belki oyları düşecek, belki okuyucu kaybetmiş de olabilirim. Ama ben benimle olan okuyucularımla devam etmek istiyorum. Size verdiğim sözü yerine getiremediğimden özür dilerim. Her hafta YB yazarım diyordum mümkün değil. Ayda bir defa yazmayı hedefliyorum. Her gün en az 5 konu işlediğimizden konuları biriktirmemeye çalışıyorum. Kendime hiç vakit ayıramıyorum. Ama gerek. Çünkü kitap okumayı, yazmayı özledim. Aksilik çıkmazsa bu hafta YB yazmaya başlayacağım. Çok heyecanlıyım. Kelimelerimin üstü tozlandı. O toz çarşafımı tekrardan kaldırıyorum.
Kimler burada? Kimler Son Ay Işığı yolculuğumuzda benimle hâlen beraber? Yorumda kendinizi belirtirseniz aşırı mutlu olurum. Şu an beynim aşırı derece yanmış bir vaziyette iken ruhum melankolik. Sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın.ask.fm/yildizlardayasayan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON AY IŞIĞI
Teen FictionDÜZENLENMEYE BAŞLANDI. Kitaba başlamadan önce tüm klişeleri unutun. Çünkü farklı bir dünyaya yelken açıyoruz. Mahperi'nin dünyasına. Aşık Mahperi'nin dünyasına. 🌙🌙🌙🌙🌙 Mahper...