Perizekalı'nızdan Veda

2.1K 78 38
                                    

Herkese merhaba.

Öncelikle bu hikayede beni yalnız bırakmayan bazı okuyucularıma çok teşekkür etmek istiyorum. Her ne kadar istediğim gibi olmasa da bu hikayeninde sonuna geldik.

Benim için biraz fazla bir önemi var bu hikayenin. Bilenler bilir başta seslerin devam kitabı olarak başladığım bu kurguya daha sonra yeni bir hikaye olarak devam ettim.

Bu hikaye benim zaman zaman boşluğa düştüğüm de gelip içimi döktüğüm bir yer oldu. Burada Eylül'ü okurken aslında benim o boşlukta ki hallerimi de görmüş oldunuz. Bu yüzden her şey yolunda ilerlerken aylarca bölüm yazamadığım olmuştur. Ama herkesin zaman zaman kendini yalnız hissettiği dönemler olur. Burası da benim bir nevi kaçış yerim oldu.

Bu yüzden yorum yapmadığınız için başta içerlesem de sonra bu işime gelmeye başladı. Kötü zamanlarımda yazdıklarımı anlamayıp beni üzen yorumlar yapsaydınız benim için daha kötü olabilirdi. Bu yüzden memnun ayrılıyorum. Elimden gelse bütün yorumları silerdim. Ama artık önemi yok. İstediğiniz gibi yorum yapabilirsiniz artık.

Ama umuyorum ki, içinizden biri bile olsa benim yazdıklarımı anlayıp, Eylül'ün içine düştüğü bu boşlukta kendini bulmuştur.

Bu hikayeyi sevmenizden çok anlamanızı istiyorum.
Bu yüzden bir iki kelime de olsa bana yazarsanız, sevinirim.

Sizden tek istediğim hikayelerimin daha fazla insana ulaşması için bana yardımcı olmanız ve beni buradan takip etmenizi istiyorum.

İlk hikayem
Sesler-Karanlık Mavi
Medcezir
Yaramızda Kalsın
olmak üzere üç hikayemde tamamlandı. Bu gerçekten benim için çok gurur verici bir durum.  Hepsinin yeri bende çok ayrı. Sizde onlara iyi bakarsanız çok mutlu olurum.

Yakında yeni bir hikayeye başlayacağım. Okumak isterseniz tanıtımı profilden bulabilirsiniz.

Düşmekten korkmayın. Daha sağlam kalkmayı bilin yeter.

Yaramızda Kalsın ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin