Chiara:
,,Jo! Jsi nejlepší!" skočila jsem na Lily a objala ji, když řekla, že půjde se mnou.
,,Ale nemám žádné šaty. Jediné co mám, jsou ty růžové, které jsem měla předevčírem u sousedů" znervózněla a snažila se z toho vykecat.
Pokroutila jsem hlavou a usmála se nad svou myšlenkou. ,,Proč se tak usmíváš?"
Neodpověděla jsem jí, jen jsem ji čapla za ruku a tahala do své šatny. Když uviděla všechny mé šaty, otevřela pusu do kořán.
,,To je všechno tvé?" nevěřícně si prohlížela mou šatnu. Jen jsem přikývla a ona se rozeběhla a vybírala si šaty.
Vybrala si šaty, které se opravdu do klubu hodí a já je měla asi jen jednou na sobě. Jí ovšem slušely víc, než mně. Máme štěstí, že jsme postavou stejné.
Milovala třpytky, takže je bez váhání odnesla do pokoje a oblékla si je.
Já si vybrala šaty, které jsem ještě nikdy neměla na sobě a uchovávala jsem si je pro nějakou takovouhle příležitost.
Vyšla jsem z pokoje a sešla dolů kde už čekala Lily. Když mě její oči zaměřily, vyrýsoval se jí na tváři velký úsměv.
,,Vypadáš jako princezna" objala mě a nadšeně mě tahala z domu do klubu.
,,Au sakra, neměla jsem si brát tak vysoké podpatky" zasténala, když jsme byly tak v půlce cesty a ona se snažila jakýmkoliv způsobem urovnat 12 cm vysoké boty na jehlách.
Smála jsem se jí a vytáhla jsem ze psaníčka náplasti, kterých jsem si pro jistotu vzala celý balíček.
Děkovně se na mě usmála a nalepila si je na achilovku.
,,Tak pojď, honem!" tahala mě Lily ke klubu jako malé dítě rodiče do zábavního parku.
Zasmála jsem se a trošku popoběhla.
U klubu jsem se otočila a koukala se, kdo všechno jde za námi. Bylo tam dost basketbalistů z East High a i lidi z Julliardu.
Protože jsem furt šla, omylem jsem do někoho narazila. ,,Moc se omlouvám" otáčela jsem se na človeka, do kterého jsem strčila a byl to Charlie.
ČTEŠ
Destroyed from inside
RomanceOna je krásná, mladá, talentovaná a byla jím šikanována na základní škole. On je pohledný, chytrý, arogantní a šikanoval ji. Navzájem se nenávidí, i když on k tomu nikdy neměl důvod. Nyní si každý žije svůj život na střední, ale to se jednoho dne zm...