-17-

1.8K 76 9
                                    

Chiara:

Jelikož Charlie nebral mobil, neodpovídal na zprávy a doma taky nebyl, nezbylo nám nic jiného než uspořádat párty a doufat, že dorazí.

Pomohla jsem Ianovi ozdobit barák a nakoupit nějaké občerstvení, alkohol si každý nesl sám.

Párty začínala ve 20:00 a teď bylo 19:00, takže jsem zaběhla do koupelny, rychle se osprchovala, upravila si vlasy a oblékla se.

Pomalu jsem sešla schody a porozhlédla se po domě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomalu jsem sešla schody a porozhlédla se po domě. Lily už byla pryč, tak jsem zamkla a vyšla směrem k baráku Iana.

***

,,Páni sluší ti to!" polichotila mi Meg hned co jsem vstoupila do dveří.

,,Děkuju Meggie, tobě taky" objala jsem jí a pozdravila se s ostatními.

Charlie tu ale nebyl.

,,Iane, už se ti ozval?" zeptala jsem se na Charlieho, ale bohužel jsem se dočkala záporné odpovědi.

,,Je to divný, normálně tohle nedělá, ale jeho mamka mi řikala, že byl normálně teď doma" podotkl Ian.

,,Co když se mu něco stalo, když se neozval nám a schovával se doma?" zděsila se Sof, která celý náš rozhovor poslouchala.

,,On se o sebe umí postarat" mrkla jsem na ni, ale sama jsem si v tu chvíli o svém tvrzení nebyla tolik jistá.

Vyšla jsem ven, protože uvnitř byla snad celá škola a já potřebovala trochu vzduchu a soukromí.

Vytáhla jsem si mobil a chtěla vytočit číslo na Charlieho, ale někdo mě za ruku zatáhl za dům.

,,Charlie? Co se ti stalo, proč si o sobě nedal vědět?!" vyjekla jsem a on mi dal prst na pusu na znamení, abych byla potichu.

Byl ve tmě, takže jsem na něj skoro neviděla, ale všimla jsem si jeho velké modřiny skoro přes půlku obličeje.

,,To udělal-" ,,Michael, jo" dokončil za mě větu a sklonil pohled.

,,Tak to ne, tohle si přece nenecháme líbit!" zuřila jsem a chtěla to jít řešit, ale on mě chytl za ruku a stáhl mě zpět k sobě.

,,A co bychom si tim dokázali Chiaro? Jen to, že jsme pod jeho mocí, nemáme na něj nic, žádné důkazy, prostě nic" řekl zničeně s mně se zablýskly oči.

,,Promiň mi to, nebýt mě, nic z toho by se nestalo."

,,Co to povídáš? Vždyť ty za nic nemůžeš, to já byl ten, který Michaelovi vzal trofej, kterou chtěl vyhrát a to on snést nemohl, kdybych tě nechal, možná by všechno bylo při staru."

Nastalo ticho a ani jeden z nás nevěděl, jaká slova zvolit tak, aby byla správná.

,,Už mě neopouštěj jasný?" bylo ze mě slyšet zoufalství a hněv.

On jen chytl mou hlavu a políbil mě na čelo.

Koukala jsem mu do očí a snažila se v nich něco vyčíst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukala jsem mu do očí a snažila se v nich něco vyčíst. Něco co by mi pomohlo vyřešit, proč mi odpověděl krásnou pusou na čelo.

A pak to přišlo. Jeho oči se podlily slzami. Takhle zničeného jsem ho ještě neviděla.

Chytila jsem jeho ruce na mém krku a zhluboka se nadechla. ,,Co se děje Charlie?"

,,Přeju ti ten nejkrásnější život jaký můžeš mít" řekl zničeným tónem a ani se na mě nepodíval.

,,Co to tu povídáš?"

,,Odjíždíme do Evropy. Teda doslova se tam stěhujeme. Je mi to líto Chio.." dořekl, sklonil pohled a po tváři mi stekla slza.

Ne to přece neni možný.

,,Proč?" vzlykla jsem a rozbrečela se ještě víc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Proč?" vzlykla jsem a rozbrečela se ještě víc.

,,Na to ti odpověď dát nemůžu. Jsi silná Chiaro a překonáš to. Miluju tě a vždycky budu."

Po téhle větě to bylo jasné. Právě jsem ztratila navždy člověka, kterého miluji z celého srdce.

Bylo to, jako by mi někdo ukradl půlku mě, zlomil srdce a vyrval duši.

Vtáhl mě do objetí. Do posledního objetí.

,,Nikdy na tebe nezapomenu" zašeptal mi do vlasů a s touto větou uvolnil objetí a odešel.

Nechal mě tam stát bezmocnou a bez odpovědí, které jsem se bohužel nikdy nedozvěděla..

_________

Ano, tohle je konec destroyed from inside. Já vím, asi mě za to nenávidíte, ale přiznejme si to, v životě nás nečekají jen happy endy a jelikož já jich měla doteď už dost, jednou smutný konec musel přijít, protože život není dokonalý a nikdy nebude..

Jinak bych vám všem chtěla strašně moc poděkovat za podporu, ohlasy, celkově čtení atd., protože to je neskutečný jak úžasní jste❤️píšu jen pro vás a když vidím váš zájem jen mě to motivuje jít dál a zlepšovat se.

Jako poslední zprávu bych chtěla říct, že budu psát samozřejmě další story a bude asi nejvíc ze všech procítěná, protože se bude dost týkat mě a mého života, tak doufám, že se vám to bude líbit a třeba se v tom někdo uvidíte. Samozřejmě hlavní námět bude láska a to do detailů v reálném životě, takže pokud budete číst, myslím, že i dost ocením vaše rady k mojí životní situaci❤️MILUJU VÁS

Yours, A.❤️

Destroyed from insideKde žijí příběhy. Začni objevovat