Charlie:
,,Tak co, jaké to je, vidět ji takhle zničenou brácho" ušklíbl se na mě Michael při pauze a já ho probodl pohledem.
,,Radši bych umřel, než abych jí to udělal znova" odsekl jsem mu a napil se.
On se uchechtl a přikývl. ,,Měl si mi ji nechat na mojí oslavě. Ubližování ode mě by bylo nic oproti tomu, co si jí teď, kvůli tomu jak si ji chránil, udělal."
,,Jsi kretén Michaeli. Jak tohle můžeš holkám dělat?" pohrdavě jsem se na něj kouknul. On si jen odfrkl, otočil se a šel ode mě dál.
,,Prostě chci. Mohl jsem to udělat jednou a ty bys ji tak neublížil. Ale-"
,,Nechat tě znásilnit holku, na které mi sakra záleží? Nejsem blázen kreténe! Udělal jsem to hlavně kvůli ní, takže pokud se na ni jen podíváš-" zaťal jsem zuby a pěsti a zhluboka se nadechl.
,,Tak co Bakere?" vyprskl Michael a čekal na mou odpověď.
,,Budeš litovat" přivřel jsem oči a dál mu nevěnoval pozornost.
,,Charlie vím, že to je těžké, ale tohle je pro Chiaru nejlepší. Víš, co by jí udělal, kdybychom se s ní bavili dál a pokračovalo to tam, kde to skončilo" s lítostí se na mě podíval Ian a mně se z naštvaného výrazu vyrýsoval zničený.
Chiara:
Doma mi došlo, že věc, jak proti tomu bojovat není pláč v pokoji, ale tanec.
Nechat se vést hudbou a všechno vypustit. A postavit se Charliemu čelem, ne se mu vyhýbat.
,,Jsi si jistá, že je to dobrý nápad?" zeptala se starostlivě a zároveň nervózně Meg a já přikývla.
Vzala jsem si tašku s oblečením, pití a svačinu a vydaly jsme se s Meg znova k East High.
Charlie:
U vchodu do tělocvičny se objevili Sof, Chris, Leo a Theo a všichni mě i Iana vraždili pohledem.
Někdo jim to musel říct a když jsem viděl, jak na tom byla Chia, řekl bych, že to byla Meg.
Provinile jsem sklopil pohled, ale jejich kroky směřující ke mně nešly přeslechnout.
,,Tobě už snad úplně hráblo ne?!" zařval na mě Chris a strčil do mě.
Neřekl jsem mu nic, nevěděl jsem co.
,,Dívej se na mě, když s tebou mluvim" vyprskl a přistoupil blíž.
,,Není to tvoje věc, nemáš se do toho co srát" řekl jsem klidně.
,,Chia je moje nejlepší kámoška, nás všech, takže se do toho mám co srát!"
,,To stačí Chrisi, je to zbytečné. Někteří lidé se prostě nezmění, i přes všechnu snahu" rýpla si do mě Sof s pohrdavým pohledem a táhla ho pryč.
Zaskočeně jsem se podíval ke vchodu, od kterého právě vyšel dívčí hlas, který znám až moc důvěrně.
,,Máš pravdu Sof, ale hlavně bych si to s ním měla vyřídit já, ne nikdo za mě" podotkla Chia s hrdým úsměvem na obličeji, ale já viděl v jejích očích, jak je zlomená.
Bolelo mě, vidět ji takhle. A nikdy bych ji tohle neudělal, kdybych s ní mohl být každý den, ale nemůžu. Tím pádem bych ji nemohl chránit před Michaelem.
Všichni jsme na ni koukali s otevřenou pusou a nechápali, že po tom všem přišla.
,,Chio-" ,,Zmlkni" přerušila mě.
Pusu jsem zavřel a čekal, co řekne.
,,Zklamal si mě Charlie. Vážně jsem věřila, že ses změnil. Dala jsem ti druhou šanci a tys ji využil, ale pokazil si ji. Znova si mi ublížil a zničil mě" odmlčela se a všichni nervózně očekávali, co dalšího přizná.
,,Uznávam, nečekala jsem to, ale po tom všem, co si pro mě poslední dny udělal, ti nevěřim, že to byla jen hra. Jestli ti někdo něco řekl, vyhrožoval ti nebo něco takového to je mi jedno. Máš mít odvahu na to, se tomu postavit. Ale jak tak koukám, nemáš na to koule" dopověděla a její ze začátku zoufalý tón se změnil v naštvaný a pohrdavý.
Oči měla skleněné a rudé.
Ani jsem to nevnímal, ale po tváři mi stékala slza. Hned, co jsme si jí všiml, jsem ji setřel a bezeslova stál na místě. Nemohl jsem to říct, ohrozil bych ji ještě víc.
,,To jsem si mohla myslet" uchechtla se, otočila se a šla k black panthers.
Ti se na mě pohrdavě dívali a já se cítil hrozně provinile.
Už jsme končili, takže jsem zašel do šatny a šel se osprchovat.
Chiara:
Po mé řeči jsem se cítila o něco lépe. Trochu to ze mě spadlo. Ta nervozita, bolest a zloba.
Podívala jsem se na Iana, který tancoval na kraji a nenechala jsem si ujít menší rýpnutí do jeho osoby. Přeci jen, nezastal se mě a smál se s ostatními.
,,Jsi pozadu Iane."
Podíval se mým směrem nejdříve naštvaně, ale pak mu došlo, proč jsem to řekla a studem sklopil zrak.
***
,,Vážně nechceš zítra zůstat doma?" zeptala se Sof a já záporně zavrtěla hlavou.
Povzdechla si, objala mě a zašla do domu.
Zarazilo mě, že celou dobu nic neřekla Lily. Mlčela jak při mém 'rozhovoru' s Charliem, tak při tréninku a po cestě.
,,Lily?" prlomila jsem ticho doma. Podívala se na mě a z jejího výrazu se nedalo nic vyčíst.
,,Co se děje?"
,,Nic. Jen přemýšlím, co se stalo mezi tebou a Charliem a proč si mi to neřekla" ironicky se usmála a zkřížila si ruce na prsou.
Nadechla jsem se a chystala se něco říct, ale Lily vstyčila prst na znamení, abych mlčela.
,,Ještě jsem neskončila. Přemýšlím, proč si mi neřekla, co se opravdu stalo, když jsi přišla celá pomlácená a lhala mi. Proč jsi mi neřekla o té vaší puse. Jsi moje sestra Chiaro, vždycky si říkáme všechno, ale poslední dobou mě ze všeho vynecháváš! To, že si mi neřekla o šikaně jsem ještě pochopila, protože ses bála, ale tohle si mi mohla říct!" oznámila mi skoro zoufale a vzala mi slova z úst.
,,Neměla jsem čas ani energii" odpověděla jsem jí blbou výmluvou a ona se slzami v očích a nechápavým výrazem pohodila rukou.
,,Taky asi nebudu mít čas a energii se s tebou o něčem bavit."
Koukala jsem na ni s vyděšeným výrazem, když šla nahoru do svého pokoje.
,,Lily."
,,LILY!" vykřikla jsem zoufale, ale odpovědi se nedočkala.
Zalezla jsem do pokoje, sedla si na postel a začala brečet, kvůli návalu všech událostí za dnešek.
Cítila jsem tlak na hrudi, slzy mi samovolně stékaly po tvářích a dech byl zrychlený.
Charlie mě zklamal a když se Lily naštve, je těžké si ji usmířit.
_________
With love A.❤
ČTEŠ
Destroyed from inside
RomanceOna je krásná, mladá, talentovaná a byla jím šikanována na základní škole. On je pohledný, chytrý, arogantní a šikanoval ji. Navzájem se nenávidí, i když on k tomu nikdy neměl důvod. Nyní si každý žije svůj život na střední, ale to se jednoho dne zm...