-16-

1.6K 64 5
                                    

Chiara:

,,Promiňte že ruším, ale táta je tady Chio. Nevim, jestli by byl rád, kdyby tu Charlieho našel" vyrušila nás Lily.

,,Vylezu oknem" řekl Charlie a než jsem se s nim stihla rozloučit, byl fuč.

Otočila jsem se zpátky na Lily a ta měla v očích hrdý úšklebek.

,,Ty sis to vymyslela že?" Ironicky jsem se zasmála a zkřížila ruce na prsou.

Ona jen přikývla.

,,Chci být chvilku se svojí ségrou sama ne?" Uculila se.

,,Chci být chvilku se svojí ségrou sama ne?" Uculila se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokroutila jsem nad ní hlavou, ale následně se zasmála. Stejně jsem s ní chtěla mluvit, takže se mi to hodilo.

,,Tak chceš někam na kafe?" zeptala jsem se a Lily zkřivila obočí.

,,Máme celý dům pro sebe, je tu kafe i jídlo a ty chceš někam pryč? Jsi nemocná?" udiveně se na mě podívala a já se zasmála.

,,Tohle mi jako odpověď stačí."

***

,,Takže?" promluvila jsem na Lily, když dělala její oblíbené jídlo (a taky jediné, které umí uvařit) špagety carbonara.

Otočila se a zkoumala v mých očích, co mám na mysli. Asi jí to došlo, protože zčervenala a otočila se zpátky k lince.

,,Tak se zeptám jinak. Co Leo?" věděla jsem, že když se zeptám narovinu, tak odpoví, vždycky to tak dělá.

,,Co by?" odpověděla na otázku otázkou.

Protočila jsem oči a přešla k ní.

,,Nedělej herečku. Co včera? Jaké to bylo? Co jste dělali, povídej přeháněj."

,,Ehm no -

Lily - Back in time:

,,Tak pojď dál" usmál se na mě sladce Leo a gentlemansky mě pustil domů jako první.

Děkovně jsem se na něj usmála a vstoupila jsem do domu.

,,Já jdu spát, tak si to užijte vy dva" mrkl na nás Theo a odešel nahoru. Periferně jsem viděla, jak se Leo usmál a podíval se na mě.

Rozešel se někam dál, tak jsem šla za ním.

,,Můžu si dát sprchu Leo?" zeptala jsem se opatrně a on s úsměvem přikývl.

Dal mi ručník, dovedl mě ke koupelně a šel zpátky do pokoje.

Zamkla jsem se a dala si rychlou sprchu.

***

,,Na co by ses podívala?" zeptal se Leo, když jsme leželi v posteli a vybírali film.

Destroyed from insideKde žijí příběhy. Začni objevovat