Charlie:
Vidět její slabé tělo táhnout po schodech klukem desetkrát silnějším, než je ona, mě bolelo.
Spatřit slzy, které jí stékaly po tvářích, mě bodalo u srdce. Bylo to jako tenkrát, když jsem ji mlátil já.
Jako bych byl na jeho místě a znova ji ubližoval. Ale tentokrát jsem s tím mohl něco udělat.
Když Chiara usnula, odešel jsem si to vyřídit s Michaelem a promluvit si s Ianem.
Michael byl ve středu dění, tak jsem k němu rychlým krokem došel.
,,Ty zmrde!" vykřikl jsem a dal mu pěstí. Asi jsem dal trochu větší, jelikož se ihned skácel k zemi.
,,Jsi nechutné prase, co chce znásilňovat holky. Na Chiaru už nesáhneš, nebo příště nebudeš ležet na zemi svého domu, ale na nemocničním lůžku!" plivl jsem na něj a šel hledat Iana.
Nebylo těžké ho najít, jelikož všechny zraky se upínaly na nás a on byl zrovna nejblíž.
Probodl jsem ho pohledem, chytl ho za loket a odtáhl ho pryč.
,,Hráblo ti Iane? Nebyl jsi náhodou Chiařin nejlepší kámoš?"
,,A nebyl jsi ty ten, co jí mlátil a ničil na základce?" vyprskl mi do obličeje a já měl co dělat, abych nenatáhl i jemu.
,,Vůbec nic o tom nevíš!" zařval jsem a on se uchechtl.
,,Stačí mi vědět, že ses jí dotkl" pohrdavě se na mě podíval a bez dalších slov odešel.
Pokroutil jsem nad ním hlavou a vyšel schody do patra za Chiarou.
Stále tam sladce spala a bylo mi tak líto, že ji stále někdo využívá. Je tak slabá a nevinná a nejhorší noční můry jsem jí zapříčinil já.
Chiara:
Pomalu a bolestivě jsem začala otevírat svá oční víčka a zvykala jsem si na světlo v pokoji.
Naproti posteli stál Charlie. Ze začátku se na mě díval, jako kdyby se ve mě snažil číst a když si všiml, že jsem vzhůru, usmál se.
,,Ahoj" snažila jsem se mluvit nahlas, ale bolestí jsem zašeptala.
,,Odnesu tě domů" oznámil mi a šel ke mně. Jen jsem se zasmála a tázavě se na něj podívala.,,Odneseš?" zasmála jsem se znova a jemu, i když se to snažil zakrýt, cukaly koutky.
Dal mi ruku pod kolena a druhou na záda. Tiše jsem leknutím vyjekla, ale hned jsem se uklidnila.
Obmotala jsem si ruce okolo jeho krku, abych to měla já i on příjemnější.
Na jeho obličeji jsem spatřila nepatrný úšklebek, nad čímž jsem protočila očima.
ČTEŠ
Destroyed from inside
RomanceOna je krásná, mladá, talentovaná a byla jím šikanována na základní škole. On je pohledný, chytrý, arogantní a šikanoval ji. Navzájem se nenávidí, i když on k tomu nikdy neměl důvod. Nyní si každý žije svůj život na střední, ale to se jednoho dne zm...