Haay mensen, weer een nieuwe hoofdstuk :) ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat even een reactie achter en een vote :) Lovee ya x
P.O.V Jaylinn
Ik word wakker van iemand die me heen en weer schut. Ik doe mijn ogen open en kijk recht in de ogen van Louis. 'Hehe je bent wakker, wat ben jij moeilijk wakker te krijgen zeg. Iedereen heeft het al geprobeert maar niemand kreeg je wakker'. 'Owh sorry'. 'Maakt niet uit, ga je maar douchen, we gaan over een uur naar het stadion'. 'Oke'. Ik sta op en loop naar mijn kledingkastje (Hij is heel klein). Ik pak een kort broekje en een hempje, ook pak ik nog ondergoed en loop dan naar de kleine badkamer. Ik kleed me uit en doe de douch aan. Als die goed warm is stap ik er onder, en was mezelf. Na een minuut of 10 stap ik onder de douch vandaan. Ik droog me af en doe mijn ondergoed aan. Ik pak mijn shortje en mijn hempje van de wasmand af en doe het aan. Ik kam nog even mijn haar door en dan loop ik naar de living. Ik zie iedereen onderuit gezakt zitten op de grote bank. 'Hee Jay'. Roepen ze allemaal als ze mij zien staan. 'Hee iedereen'. Ik loop naar mijn papa en geef hem een knuffel. 'En ik dan'. Roept Louis verontwaardigt. 'Aah wil Lou ook een knuffel?' Vraag ik met een babystemmetje. Hij knikt heftig. 'Krijg je niet'. Ik loop naar de keuken en smeer een broodje met Nutella voor mezelf. Als ik terug ga naar de living zie ik Louis nep-huilen. Ik doe net alsof ik het niet door heb en zet mijn bordje op tafel en loop naar Louis toe. 'Aah sorry Lou'. Ik geef hem een knuffel en hij kijkt me met een grote grijns aan. Dan begint Louis opeens te schreeuwen. 'Ze had het niet door, ze had het niet door'. 'Sorry Lou maar dat had ik wel'. Louis kijkt beteuterd en gaat dan weer zitten. 'Jammer'. Ik pak mijn bordje en ga naast mijn papa zitten. Dan komt Paul de bus in. 'Jongens stappen jullie in de auto's we gaan naar het stadion'. Iedereen staat op en loopt naar de auto's. We verdelen ons over 3 auto's dus dat moet wel lukken. Ik ga met papa, Louis en Eleanor in een auto. In de tweede auto gaan. Harry, Zayn en Perrie. En in de derde auto gaan Liam en Daniëlle. We rijden naar het stadion toe.
~Drie kwartier later bij het stadion~
Ik word een beetje bang van al die fans, die op de ramen kloppen en keihard staan te gillen. Zo te zien lijkt iedereen het heel normaal te vinden. 'Papa ik vind het een beetje eng'. 'Rustig maar de fans kunnen je niks doen'. Door die woorden wordt ik weer een beetje rustig. Als de auto's geparkeerd zijn stappen we uit en lopen we het stadion binnen.
P.O.V Louis
Het is heel gezellig in de auto, Jaylinn zit de heletijd met Niall te praten en ik men Eleanor. Jaylinn is echt een leuke meid. Ze is altijd heel hyper alleen als ze iets eng vind of als ze bang is word ze een beetje stil. Na drie kwartier komen we aan bij het stadion. Jaylinn wordt een beetje wit van angst. De fans slaan op de ramen en gillen keihard, ik kan wel begrijpen dat een meisje van 7 daar bang van wordt. Na wat kalmerende woorden van Niall komt haar oorspronkelijke huidskleur weer een beetje terug. Ik kijk uit het raam en zie dat we stil staan, en teken dat we kunnen uitstappen. We stappen uit en lopen zo snel mogelijk naar binnen.
P.O.V Niall
We lopen naar binnen en we worden gelijk naar het podium gebracht. Dan komt Paul ook het podium op. 'Goed we beginnen met de soundtrack en daarna gaan jullie je omkleden en dan naar de make-up, begrepen'. We knikken allemaal en krijgen een micorfoon in onze handen geduwd. We beginnen met het zingen van het eerste liedje.
~Na de soundtrack~
We lopen naar de kleedkamer, daar krijgen we een stapel kleren in onze handen geduwd. We lopen naar de pashokjes om ons om te kleden. We zijn allemaal rond de zelfde tijd klaar. Alles past. We lopen in onze kleren naar de make-upkamer waar alle meiden ook zitten.
P.O.V Eleanor
We zitten met zen allen gezellig te kletsen over van alles en nog wat. Jaylinn praat ook vrolijk mee met ons, ze is echt een leuke meid. 'Zullen we een keer met zen vieren gaan shoppen, hier in Amerika'. Schreeuwt Daniëlle. 'Jaaaaa super idee'. Schreeuwt ik er achter aan. 'Jaaaaaa'. Schreeuwt nu ook Jaylinn terug. Even later komen de jongens binnen. 'Zo wat was dat voor geschreeuw'. Vraagt Zayn lachend. We kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Waarom lachen jullie'. Vraagt Liam serieus. 'Oh gewoon een binnenpretje'. Lootst Perrie ons uit de ondervraging van de jongens. 'Maar waarom schreeuwden jullie zo, we konden jullie vanaf de gang horen'. 'Oh we gaan naar de stad morgen'. 'Oh okee, wij hebben morgen geen concert dus we kunnen meegaan'. Zegt Liam weer heel serieus. Jeetje wat heeft hij met serieus zijn. 'Jaa is goed, super leuk zelfs'. Dan komt Lou binnen, de stylist van de jongens. 'Hee jongens, ik begin vandaag met Harry. Kom je mee'. Zegt ze aan een stuk door. Harry staat op en loopt met Lou mee.
Zo ik heb weer een stukje af, wat vinden jullie ervan. Vote/Comment pleaseeee
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionOntmoet Jaylinn in dit verhaal. Jaylinn woont sinds haar 5de in een weeshuis omdat haar ouders zijn verongelukt in een auto ongeluk. Ze heeft niet veel herinneringen van haar ouders, maar toen ze het nieuws hoorde dat haar ouders er niet meer waren...