P.O.V Jaylinn
Als Lou klaar is met iedereen, gaan we eten. Papa en Louis gaan het halen. Als ze terug komen vallen we allemaal gelijk aan. Ze hadden Nando's gehaald. Mijn papa's favoriete restaurant. Dan komt Paul binnen. 'Jongens jullie moeten op'. Ze mompelen allemaal 'oke'. en lopen dan richting het podium. 'Papa'. Vraag ik smekend. Hij draait zich om en kijkt me aan. 'Wat is er liefje'. 'Knuffel?' 'Tuurlijk schatje'. Hij komt op me af en geeft me een knuffel. Als papa me los laat zeg ik nog snel 'Succes papa' 'Dankje meisje, ga maar gauw met de andere meiden naar de zaal, we gaan zo beginnen'. 'Oke papa'. Ik loop naar de meiden die al staan te wachten op mij om naar de zaal te gaan. 'Let's go'. Zegt Perrie hyper. 'Waarom zo hyper Perrie'. 'Gewoon ik vind het geweldig om mijn schatje te zien optreden'. Zegt ze met een bigsmile. 'Awh'. Roepen Eleanor, Daniëlle en ik in koor. Perrie wordt een beetje rood en loopt snel door. We komen al gauw bij de deur die ons brengt naar de zaal. 'Hallo meiden mag ik jullie kaartjes zien'. 'Maar natuurlijk'. Doet Eleanor de stem van die man na. We laten allemaal onze backstage passen zien en dan zegt de man. 'Loop maar door'. Hij houd de deur voor ons open. Ik kijk op mijn kaartje welke rij we moeten zijn. OMG we zitten gewoon in het midden helemaal vooraan. Ik loop samen met de meiden naar de eerste rij en gaan op onze plekken staan. Als we staan begint het voorfilmpje (Ik heb geen idee hoe dat heet) Na het filmpje komen de jongens op en beginnen we met zen allen keihard te gillen. De jongens beginnen met hun eerste nummer.
~Na het concert~
Bij het laatste nummer "What make you beautiful" moesten we vast naar de kleedkamers gaan zodat we eerder wegkonden dan de fans. We liepen naar de deur van de kleedkamer, maar daar stond een man, als ik met het goed herinner is het dezelfde man die onze kaartjes controleerde bij de ingang van de zaal. 'Hallo, mag ik jullie kaartjes'. We lieten onze kaartjes zien en de man deed weer de deur open voor ons. We liepen naar binnen en hij sluitte de deur weer. We gingen op de bank zitten en twee minuten later kwamen de jongens helemaal bezweet binnen. 'Papa'. Schreeuwde ik. Ik wilde naar hem toe rennen maar werd tegen gehouden door Daniëlle. 'He laat me eens los'. Riep ik verontwaardigt. 'Je moet niet naar je vader gaan hij is helemaal bezweet'. Lachte Daniëlle. Ik moest lachen en ging weer zitten. De jongens gingen douchen en daarna stapte we in de auto naar huis.
~Anderhalf uur later~
Na een heleboel fans zijn we na anderhalf uur eindelijk thuis. Er leek wel geen einde aan te komen aan die horde met fans.
P.O.V Niall
Als we eindelijk thuis zijn stap ik uit en breng Jaylinn naar bed. Ze doet haar pyjama aan en poetst haar tanden, daarna borstelt ze nog even haar haar en dan loopt ze naar me toe. Ze gaan in bed liggen en doet gelijk haar oogjes dicht. 'Weltruste schatje'. 'Truste papie'. Ik geef haar nog een kus op haar hoofd en loop dan naar mijn eigen kamer. Ik doe de gebruikelijke dingen; tanden poetsen en even naar de wc. Ik loop naar men bed en haal mijn pyjama onder mijn kussen vandaan en trek men aan. Ik ga in bed liggen en val al snel in een droomloze slaap.
Helloo peopleee. Weer een nieuwe hoofdstuk. Het is niet zo lang, maargoed. Als ik 350 lezers heb ga ik verder met poosten. Veel leesplezierrr lovee yaa x
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionOntmoet Jaylinn in dit verhaal. Jaylinn woont sinds haar 5de in een weeshuis omdat haar ouders zijn verongelukt in een auto ongeluk. Ze heeft niet veel herinneringen van haar ouders, maar toen ze het nieuws hoorde dat haar ouders er niet meer waren...