Chapter 18

308 15 0
                                    

Hee, ik wil jullie er nog even op wijzen dat ik een nieuw boek heb. I am who I am. Zo heet het boek. 

P.O.V Niall

 We lopen naar de auto en stappen in. Jaylinn gaat achterin zitten en ik doe haar riem vast. Ik doe de deur dicht en loop naar de bestuurderskant. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en start de auto. Ik stel de navigatie in en rij naar het huis van Gwendolynn. Na 45 minuten komen we aan bij het huis van Gwendolynn. We stappen uit en ik haal Jaylinn uit de auto. Gwendolynn is ondertussen al bij de voordeur aangekomen en heeft de deur open gedaan. Ik loop met Jaylinn aan men arm naar binnen en loop achter Gwendolynn aan naar boven. Ze haalt een koffer onder haar bed vandaan en gooit hem open op bed. Jaylinn gaat op bed zitten en kijkt hoe we de koffer inpakken. 

P.O.V Gwendolynn

Ik loop naar de kast en trek hem open. 'Wat voor weer is het in Nederland?' 'Het is net zoals hier, dus ook lekker warm. Meestal is het daar ook nog wat warmer dan hier'. Ze knikt en pak dan een hele stapel met shortjes uit de kast. 'Kan ik je ergens mee helpen'. 'Als jij alles netjes in mijn koffer wil leggen zou dat prettig zijn'. Zeg ik met een glimlach. Wat is hij toch lief. Ik geef de shortjes aan hem en zie dat hij ze eerst netjes opvouwd en dan pas in de koffer legt. Ik draai me om en duik de kast weer in om mijn hempjes te pakken. Ik pak de hele stapel van de plank en geef ze aan Niall. Hij vouwd ze eerst weer netjes op en legt ze dan in mijn koffer naast de stapel van mijn shortjes. Ik draai me weer om en pak dan mijn onderbroeken en BH's uit de kas. Ik slik een keer en geef leg ze dan op bed neer omdat Niall nog bezig is met het opvouwen van mijn hempjes. Ik pak ook nog 2 lange broeken, een vest en nog een aantal t-shirtjes uit de kast en leg die ook op het bed. 'Ik ga nog even mijn toilettas inpakken'. 'Is goed, babe'. Ik smelt vanbinnen als hij dat zegt. Dat ene woordje Babe. 'Jay kom je mee'. Ze knikt en staat op loop achter me aan naar de badkamer. 'Ik ga jullie echt missen als jullie in Nederland zijn'. Ze begint zachtjes te snikken en ik til haar op. 'He, don't cry babe, ik ga jou ook heel er missen'. Ze huilt uit op mijn schouder en als ze uitgehuild is zet ik haar weer op de grond en ga ik men toilettas in. Ik pak de toilettas uit het kastje onder de wastafel en begin met inpakken. Als ik denk dat ik alles heb check ik het nog even. Tandpasta - Check. Tandenborstel - Check. Borstel, elastiekjes en knipjes - Check. Make-up - Check. Oke ik heb het hoognodige en anders haal ik het wel in Nederland. Ik loop met Jaylinn weer terug naar mijn kamer en zie dat Niall al klaar is. 'Thankyou sweetie'. Hij glimlacht en geeft me een kus. 'Graag gedaan'. Ik leg de toilettas in de koffer en rits hem dicht. Ik zet hem nog even op de weegschaal en hij is precies 20 kilo. Knap gedaan al zeg ik het zelf. Niall draagt men koffer naar beneden en ik zie dat de tussendeur openstaat wat betekent dan Katie thuis is (Katie is haar beste vriendin). Ik loop naar de woonkamer en zie Katie zitten. 'Hee keet'. 'Hee lang niet gezien'. 'Inderdaad maar ik ga naar Nederland mijn moeder ligt in het ziekenhuis'. Ik kijk naar beneden en Katie staat op. 'Ach meid doe haar beterschap en de groeten van mij'. 'Zal ik doen'. Ik geef haar een nog een knuffel en kijk haar aan. 'Nou doei dan maar'. 'Hou je groot he, gaat Niall met je mee?' 'Ja die gaat gelukkig met me mee, ik had het alleen denk ik net gered'. 'Anders was ik met je mee gegaan hoor, daar zijn we toch beste vriendinnen voor'. Ik glimlach en trek haar weer in een knuffel. Ik kijk nog even naar Niall en hij kijkt me niet begrijpend aan. Hij snapt er natuurlijk helemaal niks van als we Nederlands praten. 'Nou ik moet gaan ons vliegtuig vertrekt morgen om 7 uur'. 'Oh, een hele goede vlucht en doe je moeder de groeten'. 'Zal ik doen, doegh'. Ik loop naar de gang en zie Niall ongeduldig staan wachten. Ik doe de deur open en loop naar buiten. 'Doei he'. 'Doei'. Roept Katie terug. Niall legt mijn koffer in de kofferbak en zet Jaylinn in haar kinderstoeltje. Niall stapt in aan de bestuurderskant en start de auto. Ik zwaai nog even naar Katie en dan rijden we weer richting huis. 'Kun jij de navigatie even instellen, ik weet de weg niet helemaal'. Ik knik en stel de navigatie in'. 

Als we na anderhalf uur weer thuis zijn zucht ik diep. We stonden gewoon 45 minuten in de file. Niet normaal hoelang dat dan duurt. Ik til Jaylinn uit de auto en Niall pakt mijn koffer. Het is ondertussen al half 7 's avonds, we zijn echt super lang nog bij mijn huis gebleven. En ondertussen ook nog even naar de Mac geweest omdat meneer weer honger had. Jaylinn was natuurlijk helemaal door het dolle heen door het speeltje wat in haar Happy Meal zat. We lopen richting het hek en Niall steekt de sleutel van het hek in zo'n contact ding en hij gaat open, voor de fans en alles. We lopen naar de deur en Niall steekt de sleutel in het slot en we lopen naar binnen. Niall laat mijn koffer in de gang staan en we lopen even naar de woonkamer om te zeggen dat we er weer zijn en dat we de koffer van Niall in gaan pakken en daarna gaan slapen omdat we er morgen om 2 uur al weer uit moeten. Het is sowieso anderhalf uur rijden naar het vliegveld en we moeten ongeveer 3 uur van te voren aanwezig zijn. Nu is het mijn beurt om de koffer in te pakken. Niall geeft zijn kleren netjes aan en ik leg alles in de koffer. Toen uiteindelijk de koffer was ingepakt was het half 9. Ik trok mijn pyjama aan en legde mijn kleren op de stoel. Ik ging mijn tanden poetsen en mijn make-up eraf halen en ging toen in bed liggen en 10 minuten later kwam Niall naast me liggen. En zo vielen we in slaap.... 

Heeeeeeee. Ik vind dat ik best lang niet heb geüpdate maargoed, ik hoop dat jullie me vergeven. Ik ga volgende week vrijdag (15 Aug) op vakantie en ik weet niet of ik daar wifi heb. Op het internet staat dat er wifi is maar ik weet niet of hij het ook doet zodat ik kan posten op mijn telefoon of op mijn laptop. Maar jullie zullen het dan wel zien. Votes/Comments altijd welkom :) Love you all x

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu