Chapter 16

298 13 0
                                    

P.O.V Gwendolynn 

Ik word wakker van de vogels op het dak. Ik doe mijn ogen open en zie Niall nog vredig slapen. Ik wil uit bed stappen maar dat lukt niet, ik voel een stevige arm om me heen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en geef Niall een kusje op zijn wang. Hij kreunt zachtjes en doet dan zen ogen open. 'Goodmorning babe'. Zegt hij met zen sexy ochtend stem. 'Goodmorning'. Zeg ik terug en geef hem een zoen. 'Zullen we eruit gaan dan kunnen we vanmiddag lekker gaan shoppen op mijn kosten'. Zegt Niall met een glimlach. 'Ik wil geen gebruik maken van jou geld ik kan zelf ook betalen hoor'. 'Dat maakt niks uit en ik sta erop dat ik het voor je betaal, je hoeft niet naar de prijs te kijken want ik heb toch geld zat'. Ik zucht diep. 'Oke dan'. Zeg ik met tegenzin. Niall geeft me een knuffel en stapt dan uit bed. Ik volg zijn voorbeeld en loop naar de stoel waar ik mijn kleren op heb gelegt van gister. 'Ik ben in de douche'. 'Okee'. Zegt Niall terug. Ik loop naar de badkamer en trek mijn kleren uit. Ik realiseer me dat ik geen schoon ondergoed bij me heb. Ik doe mijn pyjama weer even aan en loop dan naar de kamer van Louis en Eleanor. Als ik aanklop. Schreeuwt Eleanor dat ik even moet wachten. Ik wacht 2 minuten en dan gaat de deur open. 'Hee Gwen wat doe jij hier?' 'Ik wou vragen of ik een onderbroek van je mag lenen, ik heb er geen een bij me'. Ik word langzaam rood. 'Tuurlijk, loop maar even mee'. Ik loop achter Eleanor aan naar de inloopkast. Als ze een kastje open doet zie ik 3 stapels met onderbroeken. Ze pakt er een paar en zegt. 'Hou ze maar'. Ik glimlach. 'Dankje'. Ik loop de kamer weer uit en loop dan weer terug naar de badkamer. Ik kleed me opnieuw uit en doe de douche aan. Ik haal mijn knot uit men haar en pak de borstel van Niall, zal die vast niet erg vinden. Ik kam mijn haar door en doe het dan weer in een knot. Ik stap onder de douche en blijf voor mijn gevoel wel een uur staan. Ik doe na een tijdje de douche uit en pak mijn handdoek. Ik stap de douche uit en droog me af. Ik doe de onderbroek aan die Eleanor mij had gegeven, en trek daarna mijn kleren eroverheen. Ik kijk naar men ogen en zie dat mijn make-up nog prima zit. Ik pak de borstel van Niall nog een keer en kam mijn haar door en besluit om het los te laten. Ik loop weer terug naar de kamer van Niall en zie dat hij alweer in slaap is gevallen. Beneden hoor ik Liam roepen dat het ontbijt klaar is. Ik besluit Niall maar wakker te maken. 

Sorryy dat ik zolang niet heb geüpdate. Dit is wel een kort hoofdstuk maar goed :)

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu