Chapter 15

338 15 2
                                    

Heee, ik heb eigenlijk het idee om een nieuw boek te gaan schrijven! wat vinden jullie van het idee? Het boek gaat weer over One Direction :) xx

P.O.V Niall 

Ik loop zachtjes naar beneden en ga weer naast Gwendolynn zitten. 'Je hebt echt een schattig kindje!' Zegt ze met een glimlach op haar gezicht. 'Dankje'. Ik glimlach terug en kijk naar de klok. Half 11. 'Blijf je slapen, je kan wel spullen van de meiden lenen?' 'Jaa is goed, gezellig'. 'Okee'. Ik kijk Eleanor aan en ze staat op. 'Loop maar mee, kan je een pyjama uitzoeken'. 'Okee' Zegt Gwendolynn terug. Ze staat op en loopt achter Eleanor aan. 

P.O.V Eleanor 

Gwendolynn is opzich wel een stil meisje maar als je haar eenmaal kent is ze echt leuk. 'Hee, hoe oud ben je eigenlijk' Vraag ik om de stilte te verbreken?' 'Ik ben 19 jaar, en hoe oud ben jij als ik vragen mag'. Ik glimlach en zeg: 'Ik ben 21 jaar'. We lopen verder naar de kamer van Louis en mij. Als ik de deur open doe zie ik een enorme gaos. 'Let alsjeblieft niet op de troep, dat heeft Louis allemaal gedaan'. 'Haha okee'. Ik loop naar de inloopkast gevolgt door Gwendolynn. Ik doe de kastdeur open en loop naar het rek met men pyjama's. 'Hier kies er maar een uit'. Ze kijkt me met ongeloof aan. 'Jemig wat moet je met zoveel pyjama's?' Vraagt ze nadat haar mond weer is dicht gegaan. 'Louis vind het leuk als ik eens een keer wat anders aan heb!' 'Haha Louis is best wel een beetje raar!' 'Jaa inderdaad'. Gwendolynn kijkt tussen de pyjama's en pakt er dan uiteindelijk eentje met hartjes op het shirtje en een roze broekje. 'Mag ik deze aan?' 'Jaa hoor tuurlijk, geen probleem'. We gaan op het bed zitten en praten over van alles en nog wat. Ik hoor gestommel beneden en zie even later de deur open gaan. Louis loopt de kamer binnen. 'We gaan allemaal slapen'. Zegt hij en loopt door naar de badkamer. 'Ik denk dat ik maar naar Niall ga'. 'Okee slaap lekker'. Ik geef haar een knuffel en dan loopt ze de kamer uit. 

P.O.V Gwendolynn. 

Eleanor is echt een aardige meid. Ze lijkt heel erg op Louis, net zo druk. Ik vind ze echt een super cute stel. Ik loop een kamer binnen en zie dat ik verkeerd ben. Ik zie namelijk Harry op bed liggen. 'Hee wat doe jij hier?' Vraagt hij verbaasd. 'Ik zoek de kamer van Niall alleen ik ging een deur proberen en toen kwam ik hier terecht'. Hij lacht. 'Niall slaapt hier naast'. 'Okee bedankt, welterusten''. 'Dankje jij ook'. Ik loop de kamer uit en loop dan naar de kamer naast die van Harry'. Ik open de deur en zie Niall op bed zitten met zijn telefoon in zijn handen. 'Hee'. Zeg ik als ik door heb dat hij met niet heeft gehoord. Hij kijkt op van zijn telefoon en krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Hee beaty'. Ik glimlach en bedenk me dat ik de pyjama bij Eleanor ben vergeten. 'Ik ben mijn pyjama vergeten bij Eleanor'. Zeg ik. 'Ga maar gauw halen'. Ik loop de kamer uit en loop naar de kamer van Eleanor en Louis. Ik doe de deur open en zie Louis verbaasd kijken. 'Wat doe jij hier?' 'Ik ben de pyjama vergeten, die ik mocht lenen van Eleanor'. Louis lacht. Dan komt Eleanor de kamer binnen en lacht. 'Jij was je pyjama vergeten, of niet'. 'Yep'. Ze pakt hem en geeft hem aan. 'Thanks, slaap lekker'. 'Slaap lekker'. Zeggen ze in koor. Ik loop weer naar de kamer van Niall en zie hem nog steeds met zijn mobiel op bed zitten. Ik doe mijn pyjama aan en kruip dan bij Niall in bed. 'Sleep well beaty'. Zegt Niall in mijn oor. 'You too'. Ik doe mijn ogen dicht en voel dat hij een arm om me een legt. 

Hallooooooo, ik ben jullie echt heel dankbaar. Ik heb al 1.3k+ lezerssss. Ik ben super blij. Het is niet zo lang, maar er is voetbal op :) vote/comment x

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu