Hoofdstuk 11 alweer, wat gaat het toch hard.
P.O.V Jaylinn
Als we allemaal het eten op hebben komt Paul binnen lopen. ‘Jongens over 5 minuten backstage’. Zegt hij zonder op te kijken en loop dan de kamer weer uit. De jongens kijken elkaar aan en staan op. Ik sta ook op en loop naar mijn papa toe. ‘Succes papie’. ‘Dankje schatje’. Zegt hij met een glimlach. Ik wens de rest ook nog succes en dan loop ik samen met Lou en Lux naar de zaal. Als we bij de deur komen staat er een man en die laat ons binnen, als we onze kaartjes hebben laten zien. We lopen naar onze plaatsen en gaan staan. Als het voorfilmpje is afgelopen begin ik te gillen net als de andere meisjes hier in de zaal. Na een paar seconden komen de jongens het podium op en kijken ze gelijk onze kant op. Ik zwaai even naar ze en ik zie ze terug glimlachen.
~Na het concert~
Ik stap uitgeput de bus weer in. Het is half 2 ’s nachts en ik ben echt dood op. De jongens lopen ook als zombies achter me aan de bus in. Ik loop gelijk naar de badkamer en doe mijn pyjama aan. Als ik naar mijn kamertje loop ga ik gelijk in bed liggen en val gelijk in een droomloze slaap.
~Volgende dag~
Ik word wakker en kijk op de wekker die op het kleine nachtkastje staat naast het bed. Half 9. Moe stap ik uit bed en loop naar de living toe. Als ik daar kom zie ik dat iedereen al op de bank zit. Ik zwaai even naar ze en loop dan naar het kleine keukentje, om een broodje te maken. Ik pak een bolletje uit de bak en snijd hem open met een broodmes. Ik pak de pasta uit een keukenkastje en smeer het op men bolletje. Ik pak nog een bord uit de kast en loop dan terug naar de living. Ik plof tussen Harry en Louis in, die een beetje omhoog veren. ‘Jeetje plof niet zo op die bank, ik veer helemaal omhoog’ Zegt Louis heel dramatisch. ‘Ach wat zielig, ik zou het nooit meer doen’. Hoor de sarcasme. Louis kijkt me beledigend aan en ik steek mijn tong uit. Ik pak mijn broodje van mijn bord en eet het op. Als ik het op heb loop ik naar het keukentje en zet mijn bord in de wasbak. Ik loop naar mijn kamertje en loop naar mijn kledingkast. Ik pak een kort broekje en een topje. Ik loop naar de badkamer en doe de douche aan. Ik kleed me uit en stap onder de douche.
~Rond half 1~
Als we allemaal aangekleed en onze tassen hebben ingepakt hebben stappen we in het busje naar het zwembad. Ja je leest het goed, de jongens hebben een heel groot zwembad afgehuurd. Het is ongeveer een half uurtje rijden dus niet zo ver dus.
~Bij het zwembad~
We lopen het zwembad binnen en lopen naar de kleedkamers toe. Ik loop naar een kleedhokje en doe mijn kleren uit, en sta gelijk in mijn bikini die ik al had aangedaan. Ik doe alle spullen weer in mijn tas die ik had meegenomen en loop het hokje uit. Als ik het hokje uitloop zie ik dat alleen ik en Eleanor klaar zijn. (A/N ik zeg steeds de jongens maar daarmee bedoel ik ook Eleanor, Daniëlle en Perrie) Ik ga naast Eleanor staan en na 10 minuten is iedereen klaar. We lopen naar buiten naar het zwembad. Ik leg mijn handdoek op een van de ligstoelen en ga op de rand staan en voel met mijn teen in het water. Snel trek ik hem terug als ik merk dat het heel koud is. Ik sta bibberend aan de kant als ik opeens twee handen in mijn rug voel, en even daarna het koude water. Ik kom proestend boven en kijk boos naar de kant. Daar zie ik papa staan. Ik kijk hem boos aan en klim dan het zwembad uit.
P.O.V Niall
We lopen met z’n allen naar buiten en leggen onze handdoeken op de ligstoelen. Iedereen ploft het water in en ik ga nog even achter Jaylinn staan. Zo te zien heeft ze het koud want ze staat te bibberen langs de kant. Ik loop zachtjes naar haar toe en geef haar een zetje. Ze komt even later proestend boven en kijkt me boos aan. ‘Waar was dat goed voor?’ Vraagt ze boos. Ik grinnik ‘Gewoon vond ik even leuk’. Ik plons recht voor haar het water in en kom lachend boven. We zwemmen samen naar de rest toe en dan klimmen we het water uit op weg naar de glijbaan.
~Weer in de bus~
Na de hele dag te hebben gezwommen komen we weer aan in de bus. Ik loop naar de keuken en trek een zak chips open. Ik loop weer naar de living en plof tussen Harry en Louis in. Louis probeert een chipje te pakken maar ik sla hem op zijn hand. Hij trekt een pijnlijk gezicht en werpt me een boze blik toe. Ik glimlach naar hem en eet vrolijk verder. Even later komt Jaylinn de living binnen. ‘Ik ga naar bed ik ben heel erg moe’. Iedereen staat op en geeft haar een knuffel. Ik sta op en loop achter haar aan. Ze trekt haar pyjama aan en gaat in bed liggen. ‘Heb je je tanden al gepoetst’. Ze knikt en doet haar ogen dicht. Ik ga op haar bed zitten en aai over haar hoofd. ‘Welterusten Jay’. ‘Welterusten papie’. Ik geef haar nog een kus op haar voorhoofd en loop dan weer terug naar de living….
Hee nieuw hoofdstuk. Het heeft even lang geduurd maartoch. Veel leesplezier, Love yaa x
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionOntmoet Jaylinn in dit verhaal. Jaylinn woont sinds haar 5de in een weeshuis omdat haar ouders zijn verongelukt in een auto ongeluk. Ze heeft niet veel herinneringen van haar ouders, maar toen ze het nieuws hoorde dat haar ouders er niet meer waren...