Chapter 13

345 14 0
                                    

Wat gaat het toch hard alweer chapter 13 :) 

~Volgende morgen~ 

P.O.V Harry 

Ik word wakker van mijn wekker. Ik klik de wekker uit en stap uit bed. Ik pak kleren uit de kast en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en doe de douche aan. Ik voel of de douche warm genoeg is en ga eronder staan. Ik zeep me in en spoel het weer af, ik blijf nog 10 minuten onder de douche staan en stap dan de douche weer uit. Ik pak een handdoek en droog me af. Ik doe mijn ondergoed aan en doe mijn baggy spijkerbroek aan en een grijs t-shirt van Jack en Jones. Ik doe mijn haar nog even en loop dan naar beneden. Ik zie dat iedereen nog slaapt, tenminste ze zijn nog boven. Ik kijk op de klok en zie dat het half 12 is. Nog een half uur. Ik zet koffie voor mezelf en ga aan tafel de krant lezen. Als ik mijn koffie op heb loop ik naar het laatje en pak er een memoblaadje en een pen uit. Ik schrijf een briefje voor de jongens. 

Ik ben bij Starbucks Jill wil me wat zeggen weet alleen niet wat. Ik kom wel een keer weer vanmiddag. 

Ik loop naar de gang en pak mijn schoenen en doe mijn jas aan. Ik pak nog even de sleutels van het haakje en loop dan richting Starbucks. Na 10 minuten kom ik bij Starbucks aan. Ik zie Jill al met een serieus gezicht zitten aan een tafel. Ik zwaai naar haar maar ze zwaai niet terug. Wat zal er zijn? Ik loop naar het tafeltje toe en wil haar een knuffel geven maar ze wijst hem af. Oke dan! Ik ga tegenover haar zitten. 'Oke wat wil je me zeggen?' 'Zullen we eerst even wat drinken bestellen'. 'Oke best'. Jill loop naar de kassa en besteld drinken. Ze komt terug met 2 bekertjes. 'Goed wat wou je me zeggen?' Vraagt Harry 

P.O.V Jill 

'Okee Harry ik wil het je eigenlijk al heel lang zeggen maar ik wist niet hoe, en ik hoop echt dat we vrienden kunnen blijven'. Hij kijkt me verbaast aan maar knikt dan toch langzaam. Ik ga weer verder met men verhaal. 'Toen jij net weg was op tour heb ik een ander ontmoet, we gingen veel met elkaar om. En ik ben wat voor hem gaan voelen'. Harry kijkt me geschokt aan. 'Ik weet dat ik het je gelijk had moeten vertellen maar ik kon het niet, ik wou het je niet vertellen via Whatsapp'. Ik kijk naar beneden bang voor zijn reactie. 'Maar waarom, we hadden bijna een half jaar verkering, ben ik niet goed genoeg?' Ik zucht. 'Harry dat is het niet, ik hou van je maar ik ben niet meer verliefd op je'. Harry staat op en wil weglopen. 'Harry wacht'. Maar het is te laat hij is al weg, voorgoed. Denk ik. 

P.O.V Harry 

Hoe kan ze me dit aandoen? Ik loop terug naar het huis en steek de sleutel in het slot. Ik schop mijn schoenen uit en hang mijn jas aan de kapstok en loop dan langzaam naar de woonkamer. Ik zie dat iedereen daar zit. Ze kijken me alemaal aan. 'Harry wat is er?' Vraagt Jaylinn bezorgt. 'Niks hoor meisje, dat snap jij allemaal nog niet!' Ik ga zitten en iedereen kijkt me raar aan. 'Hazz ik zie dat er wat is'. Zegt nu Liam bezorgt. 'Oke oke ik vertel het wel, maar onderbreek me niet'. Iedereen knikt braaf en ik begin te vertellen. 'Voor dat we op tour gingen had ik al een paar maanden met Jill, ik heb jullie er nooit wat over verteld omdat ik dat nog niet wou en Jill wou het nog even stil houden. We gingen op tour en we hebben elke dag gewhatsappt. Toen we terug kwamen van de tour, heb ik haar een Whatsappje gestuurd dat we veilig thuis waren en dat ik haar heb gemist. Ik kreeg een berichtje terug dat ze me wou spreken, maar ik wist niet waarover. Dus we hadden vandaag afgesproken bij Starbucks. En we hebben toen gepraat en ze zei dat toen we net op tour waren dat ze een ander tegen kwam en dat ze daar verliefd op is geworden. En nu is het uit'. Iedereen kijkt me met open mond aan. Ik slik een brok in mijn keel weg en ik voel gelijk 8 sterke armen om me heen. Ik kijk op en zie dat het de armen van de jongens zijn. Ook voel ik nog 2 kleine armen ik kijk naar beneden en zie dat Jaylinn me ook een knuffel geeft. Ik aai over haar bolletje en ze glimlacht naar mij. 'Harry jij vind je princes nog wel'. Zegt ze met een glimlach. 'Denk je dat?' 'Ik weet het zeker'. Ik glimlach. 

P.O.V Niall 

Ik vind het echt heel rot voor Harry. Hij praatte elke dag over Jill dat hij haar zo erg miste en dat soort dingen. Vandaag komt Gwendolynn langs. Ze is sinds eergisteren weer in Londen. Ze woont 2 straten bij ons vandaan. Ze woont ook in een groot huis, maar niet zo groot als ons. Dat heeft ze ook niet nodig want ze woont alleen met haar beste vriendin. Ik loop naar boven om me te douchen. Ik loop naar mijn kast en pak er een baggy spijkerbroek en een zwart v-hals t-shirt uit. Ik loop naar de badkamer en doe de douche aan. Ik kleed me uit en doe de douche aan. Op een gegeven moment hoor ik de deurbel, kut. Ik doe snel de douche uit en luister mee. 'Hoi ik kom voor Niall, is die er ook?' Ik hoor gestamp op de trap en hoor mijn kamer deur open gaan. 'Niall  er staat een meisje voor je aan de deur'. 'Oh ja ik kom eraan zeg maar dat ik er over 5 minuten ben. Laat haar maar binnen'. 'Okee'. Hoor ik Louis zeggen . 

Heeee people weer een nieuw hoofdstuk. Ik had zo'n zin om te schrijven. :) vote/comment x

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu