Chapter 10

389 13 3
                                    

Woeeehoooeeeee alweer het tiende hoofdstuk. Vandaag heb ik een nieuwe personage in het boek. Ik zal haar even voorstellen het is de vriendin van Harry: 

De vriendin van Harry heet Sara ze heeft bruin haar en bruine ogen. Ze heeft een lief karakter ze is ook heel aardig en is heel erg behulpzaam, ze helpt graag mensen. 

Okee ik ga nu echt beginnen met het hoofdstuk. 

P.O.V Jaylinn 

Als we aangekomen zijn bij het stadion, rijden we snel naar binnen. Ik kijk even naar buiten en zie allemaal fans staan. Ze zijn als ik het goed hoor "Live While We're Young" aan het zingen. Als we de poorten binnen gaan, gaan ze weer snel dicht om te voorkomen dat fans mee naar binnen lopen. Als we stil staan stappen we uit en pakt papa mijn hand. En zo lopen we samen naar binnen. 

P.O.V Harry

Ik mis Sara echt heel erg. We zijn nog aan het daten maar ik begin langzaam meer voor haar te voelen. Ik pak mijn mobiel en beluit haar te Whatsappen. 

- Whatsapp gesprek tussen Harry (H) en Sara (S)

H: Hee Saartje! 

S: Hee Hazz, hoe gaat het zijn jullie al bij het stadion? 

H: Jaa we zijn net aangekomen, we zitten op de bank te wachten voor de soundcheck. 

S: Is dat eigenlijk leuk zo'n soundcheck? Ik heb echt geen idee hoe dat gaat! ;)

H: Mwah het echt concert is leuker. Nou het is eigenlijk een soort generale repetitie, en dan stellen ze het geluid goed van iedereen en bij elk liedje. 

S: Dat lijkt me zwaar werk voor die mensen die het geluid moeten doen! 

H: Jaa is het ook ik ben blij dat ik het niet hoef te doen. 

Als ik helemaal in trance ben hoor ik dat iemand mijn naam schreeuwt. Ik kijk op en zie Paul voor me staan. 'Huh wat is er?' Vraag ik verward aan Paul. 'Je moet meekomen we gaan soundchecken'. Zegt hij zuchtend. Ik kijk nog even op mijn mobiel en stuur Sara nog snel een berichtje: Ik moet gaan, we gaan soundchecken x. Ik loop met Paul mee naar het podium en zie dat Jaylinn in het publiek zit. Ik krijg een telefoon in mijn hand geduwd en we beginnen gelijk met best song ever. We beginnen en Jaylinn kijkt ons met grote ogen aan en haar mond zakt langzaam open. Ze is voor het eerst mee naar de soundcheck, normaal is ze altijd bij Lux maar die zijn er nog niet want ze stonden in de file. Als ik de laatste tonen van best song ever de zaal verlaten hoor ik geklap. Ik kijk naar het publiek en ik zie Jaylinn hard klappen. 'Jullie zijn super goed'. Schreeuwt ze. Ik kijk naar de jongens en zie dat ze allemaal glimlachen. 

~Na de soundcheck rond half 4~ 

P.O.V Niall 

We zitten met z'n allen op de grote hoekbank tv te kijken. Jaylinn zit bij mij op schoot en zit heel geconcentreerd naar de serie te kijken. Ik pak mijn telefoon en ga even op twitter. Alleen maar mensen die vragen op een 'Follow' of mensen die zeggen 'Niall I love you'. Opeens gaat een deur open en zie ik een hijgende Lou staan met op haar heup Lux. Lux springt uit haar armen en loopt waggelend naar Jaylinn. Jaylinn springt van mijn schoot en gaat met Lux op het speelkleed zitten en gaat spelen met de Duplo. 'Sorry jongens dat ik zo laat ben, er was een ongeluk gebeurt op de snelweg'. 'Geeft niet'. Roepen we in koor. 'Hoelaat moeten jullie op?' '8 uur'. Lou kijkt even op de klok om te kijken hoelaat het is en glimlacht dan. 'Oke tijd genoeg, maar ik ga vast beginnen met jullie haar. Zayn kom je mee'. Zayn staat op en gaat in de stoel zitten. 

~Als iedereen klaar is, rond 18:30~ 

P.O.V Jaylinn 

Ik zit lekker met Lux op het kleed te spelen met de Duplo, ze vind het geweldig. Ze zegt ook de hele tijd 'Jay lief'. Ze lief, ze kan men naam nog niet helemaal uitspreken maar toch. De jongens zijn nu weg, eten halen geloof ik. Dus ik ben alleen met Lou en Lux. Na een kwartier komen de jongens weer terug en gaan we eten....

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu