Heee mensen!! Weer een nieuw hoofdstuk :) ik heb gewoon zin om te schrijven ;p. Ik maak vandaag een tijdsprong van 5 maanden omdat ik geen zin heb om de hele tour uit te leggen :) sorry ben lui.. Maar goed ik ga beginnen met het hoofdstuk, veel leesplezier. Owhjaa DIT BOEK HEEFT FUCKING 1000+ READS, LOVEEE YAAA :)
~5 maanden later~
P.O.V Jaylinn
Vandaag vliegen we terug naar Londen. Ik heb het echt naar men zin gehad, met de jongens en Perrie, Daniëlle en natuurlijk Eleanor. Ik loop naar mijn kamertje in de bus en pak mijn koffer onder het bed vandaan. Ik loop naar de kast en pak alles eruit. Ik doe alles in mijn koffer. Ik ben net klaar als papa binnenkomt. 'Hee schatje ben je al klaar?' Vraagt hij met een glimlach. 'Jaa, goed he'. Zeg ik trots. Papa knikt en neemt mijn koffer mee naar de living waar de rest van de koffers staan. Ik ga op de bank zitten naast Eleanor.
P.O.V Niall
Vandaag vliegen we terug naar Londen. Ik heb echt super genoten met de jongens en de meiden en natuurlijk ook met Jay. Ik zit met de jongens in de living en zit op mijn mobiel te Whatsappen met Gwendolynn. Ik heb haar ontmoet hier in Amerika. Ze was hier op vakantie maar woont in Londen. We Appen veel met elkaar. Als iedereen klaar is lopen we de bus uit en pak ik Jay's handje. Ze kijkt me aan en glimlacht. Ik glimlach terug en kijk weer voor me. We stappen allemaal in het zwarte busje en rijden naar het vliegveld.
~Weer in Londen~
We zijn net geland hier in Londen. Ik kijk naar buiten en zie dat het regent. Tuurlijk het is zomer en wat doet het in Londen regenen (A/N doet het je denken aan Nederland?) We lopen het vliegtuig uit en we lopen naar de bagageband. Ik kijk door het raam en zie allemaal gillende fans staan. Gelukkig is Jay er wel aangewend dat er telkens zoveel fans staan op vliegvelden en bij stadions. Als iedereen zijn of haar koffer heeft lopen we door de grote deuren en gelijk horen we luid gegil. Er komen een stuk of 20 bodyguards naar ons toelopen en gaan om ons heen staan. Jay kijkt een beetje bang uit haar ogen. Ik pak Jay's koffer en geeft het aan een bodyguard, ik geef mijn koffer ook af en til Jay dan op. Ze kijkt me dankbaar aan en legt haar hoofd in mijn nek. We lopen snel door en als we eindelijk de meidenmassa door zijn lopen we snel naar de bus en stappen in. Zo rijden we naar onze villa. Ondertussen is Jaylinn in mijn armen in slaap gevallen. Ik ga in de bus zitten en laat Jaylinn op mijn schoot slapen.
~Weer bij de villa~
Als we eindelijkt thuis aankomen is het 22:25. Ik stap uit de bus met Jaylinn in mijn armen. Ze is de hele weg niet wakker geweest, wat ik ook wel begrijp; ze heeft vanacht bijna niet geslapen en in het vliegtuig was ze een spelletje aan het doen met Louis, en steeds als ze verloor wou ze nog een keer maar ze verloor elk spelletje. We lopen naar binnen en ik loop gelijk naar de kamer van Jaylinn en leg haar in bed. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en loop dan haar kamer uit. Ik loop weer naar beneden om de koffers op te halen. Ik loop onhandig met twee koffers naar boven, maar het lukt. Ik zet de koffer van Jaylinn in haar eigen kamer en loop dan door naar mijn kamer.
P.O.V Harry
Ik heb Jill zo gemist in de tijd dat ik in Amerika was. Niemand weet het maar ik heb een relatie met Jill, zelf de jongens weten het niet. Ze vonden wel dat ik op de tour afwezig was maar dat komt gewoon omdat ik haar gemist heb. Ik kijk op Whatsapp en klik Jill aan. Ik zie dat ze 2 minuten geleden nog online is geweest, ik besluit om haar een berichtje te sturen.
Me: Hee Jill, we zijn weer terug in Londen we zijn net 10 minuten thuis. Ik heb je echt ontzettend gemist. xx
Ik verstuur het en wacht op een reactie. Na een minuutje hoor ik mijn Whatsappgeluidje afgaan en gelijk krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik ontgrendel mijn telefoon en kijk naar het Whatsappje.
Jill: Hee Harry, fijn dat je terug bent en dat alles oke is. Kan ik je morgen even spreken? 12 uur bij Starbucks.
Mijn glimlach verdwijnt als ik het berichtje lees. Wat zou ze willen zeggen? Ik stuur snel een berichtje terug.
Me: Oke is goed, waar gaat het over? xx
Jill: Dat zeg ik morgen wel.
Ik kijk nog even naar haar berichtje, geeneens xjes achter het berichtje. Wat zou er toch zijn.
Heeeee mensen. Hoe vonden jullie het concert van 1D? En het voorprogramma van 5SOS. IK VOND HET ECHT GEWELDIG. Vote/Comment. :)
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionOntmoet Jaylinn in dit verhaal. Jaylinn woont sinds haar 5de in een weeshuis omdat haar ouders zijn verongelukt in een auto ongeluk. Ze heeft niet veel herinneringen van haar ouders, maar toen ze het nieuws hoorde dat haar ouders er niet meer waren...