Chapter 22

164 9 0
                                    

Heee allemaal! Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben met jullie omdat jullie dit verhaal lezen. Vergeet niet te stemmen en een comment achter te laten. Love you allx

P.O.V Harry 

Het is vandaag zondag, ik heb vandaag afgesproken met Sara. Ik ben zo zenuwachtig dat ik geen hap door mijn keel krijg. Ik loop naar de keuken voor een glas Yoki en neem het mee naar de kamer. Ik doe de TV aan en zap een beetje door de zenders. Ik heb om half 11 afgesproken bij Starbucks en het is nu half 10 dus ik kan me nog even snel klaar maken want ik zit nog in mijn pyjama. Ik drink mijn glas Yoki op en loop dan zachtjes naar boven omdat ik denk dat iedereen nog slaapt. Ik loop naam mijn kamer en doe de kast open. Ik zit voor de kast te bekijken wat ik is aan zal trekken als ik de deur van mijn kamer hoor open gaan. Ik kijk naar de deur en zie Jaylinn in haar pyjama in de deuropening staan. 'Hee, ik hoorde je beneden. Wat doe je hier zo voor de kast'. En ze wijst naar me. Je zal aan haar gedrag wel zeggen dat ze 7 is maar aan haar praten enzo echt niet. 'Ik heb zo een afspraakje met Sara'. Ze krijgt een enorme glimlach op haar gezicht. 'Dan weet ik precies wat jij aan moet doen'. Ze loopt naar de kast en begint erin te zoeken. 'Ogen dicht'. Beveelt ze. Ik doe maar wat ze zegt en doe mijn ogen dicht. Na dat ze alles op mijn bed heb gelegt, tenminste dat denk ik mag ik mijn ogen weer open doen. 'Zo dit moet jij aantrekken'. Ik kijk haar met open mond aan. 'Dat is precies wat ik nodig had, thanks Jay'. Ik geef Jaylinn een knuffel en dan loopt ze de kamer uit. Ik bekijk de kleren nog eens goed en zie dat ze een sportief colbertje heeft gepakt en een leuke blouse en een stoere spijkerbroek, echt precies mijn stijl. Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche. 

~Kwart over 10~

Ik ben eindelijk klaar. De kleren die Jaylinn heeft uitgekozen vind ik echt te gek, het staat me ook goed. Al zeg ik het zelf. Ik doe nog een lekker luchtje op en loop dan naar beneden waar ik de jongens als zie zitten. Ze zitten met hun aandacht gevestigd op de TV en hebben dus niet door dat ik binnen ben gekomen, alleen Jaylinn heeft het door. Ik leg snel men vinger op mijn lippen als teken dat ze stil moet zijn. Ze knikt en ik ga achter de jongens staan. 'En wat vinden jullie ervan'. Ze schrikken allemaal op uit de film die op de TV was en kijken naar mij. 'Je ziet er goed uit man, maar waarom'. Vraag Zayn die als eerste zijn mond open trekt. 'Thanks, ik heb zo een afspraakje met Sara'. 'Dus het is toch officieel'. Vraagt Niall, die de jongens een steek voor is met vragen. 'Nee het is niet officieel, het is meer om elkaar beter te leren kennen en gewoon gezellig'. 'Jaja, maar wel leuk man'. Zegt dit keer Louis. 'Maar ik moet nu echt gaan, doei'. 'Doei' Zegt iedereen in koor. Ik loop naar de gang en doe mijn jas en en pak de autosleutels van het haakje en loop dan de deur uit opweg naar - voor mij - grote liefde...

P.O.V Liam

'Jongens kunnen jullie even meekomen naar de keuken'. De jongens knikken en Jaylinn kijkt met een sip gezichtje me aan. 'Mag ik het niet horen?' 'Nee even niet we vertellen het zo, oke'. Ze knikt en we lopen met z'n vieren naar de keuken. 'Wat is er Li'. Vraagt Niall als eerste. 'Is het niet verstandig dat Jaylinn naar school gaat'. De jongens kijken bedenkelijk. 'Ik denk dat het wel verstandig is'. Zegt Niall dan uiteindelijk, hij mag beslissen want hij is de vader. 'Oke, ik heb al een school gevonden en ik denk dat Jaylinn het erg leuk gaat vinden'. We lopen weer naar de woonkamer waar Jaylinn ongeduldig aan het wachten is. 'Waar ging dat over'. Vraagt ze gelijk.

P.O.V Niall 

'Nou schatje, het is misschien niet leuk maar misschien is het verstandig dat je naar school gaat'. Ze kijkt bedroeft net alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten. Wat uiteindelijk ook gebeurd. 'Hè wat is er schatje'. Ik neem haar in een knuffel en ze begint zachtjes uit te huilen. Als ze gekalmeerd is zegt ze dan eindelijk waarom ze moest huilen. 'Ik ben vroeger gepest'. Zegt ze met een gebroken stem. 'Hè maar dat gaat dit keer niet gebeuren'. Ik stel haar gerust en dan valt ze in slaap....

Heeeeeeeeeeeeee! Weer een nieuw hoofdstuk! Ik barst echt van de inspiratie. Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. Vote/Comment. Love You Allx

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu