Přepis proveden 14. 1. 2021
Taehyung, o měsíc později
Otočím na další stránku, přeplněnou naprosto nezajímavým textem, a bez jakékoliv známky zájmu si ji dvakrát přečtu. Vím, že mě tlačí čas, ale copak se nedá dělat něco zábavnějšího, než tohle? Už mě nebaví tyhle slátaniny, které vždycky vyfasuju, zatímco Sungjae vždycky dostane ty nejlepší kousky.
,,Kdy budeš chtít jít na večeři?'' zeptám se, aby se v místnosti chvilku ozývalo i něco jiného než aktivity z vedlejšího pokoje. Jindy bych vzal Jungkooka alespoň na hřiště za mnou ségrou, ale to dnes nejde, pokud by jsme kvůli té zimně nechtěli chytit chřipku.
,,Takže mám čas vybrat já?'' když mi nějakou dobu neodpovídá, zkusím změnit otázku, ale ani to na něj nezabere. Frustrovaně si povzdechnu a zkousnu si ret, abych mohl vstřebat jeho ignoraci. Bože, jak já nenávidím, když lidi nedávají pozor na to, co se jim snažím říct a zrovna Jungkook je v tomhle expert.
,,To tě to vážně až tak moc rozhodilo? Vždyť už sis na to musel zvyknout!'' teď se přestanu textu věnovat už úplně a nějak mě nezajímá, že ho mám umět už zítra na poslední hodinu. Ta čarodějnice nám ho zadala už před týdnem, ale vykašlal jsem se na to ještě rychleji, než jsem si ho přečetl. Naštěstí jsem talent od přírody, takže stejně všechny bez problému strčím do kapsy. Teda pokud mi zase za malou chybku v textu nenabídne Jin nějaké to jídlo, to už je potom jiná věc, ,,Kookie?'' povzdechnu si, když mi opět neodpoví. Vážně by ho nezabilo mě chvilku vnímat? Bože tak ve vedlejším pokoji někdo šu... Pardon, ve vedlejším pokoji někdo trénuje hlasivky... No a co?! Sakra je mu přes dvacet, normální chlap v jeho věku by na to už měl být zvyklý z porna. Minimálně z porna. ,,Jungkooku?'' fajn takže zase nic. Dobře, tak zkusíme něco, na co by reagoval každý člověk. Tedy alespoň každý normální člověk, ,,J-Jungkookie,'' zavzdychám jeho jméno kousek od něj s neutrálním výrazem, aby věděl, že to myslím ze srandy a ne jako ti dva.
,,C-co? Jo...Na co ses ptal?'' vážně má tohle být reakce na vzdech tvého jména?! To se mě opravdu dotklo! Potřebuju okamžitě číslo na jeho mámu, protože budu muset reklamovat rozbité zboží.
,,Co je to s tebou?'' zčervená a trochu se ošije, jako kdybych řekl něco nevhodného. Jungkooku, takhle si měl reagovat předtím! Uraženě překřížím ruce na hrudi a mám co dělat, abych nenafoukl tváře stejně, jako to dělává on. Tohle si budu pamatovat ještě sakra hodně dlouho jelikož narcisti zapomínají hůř než sloni.
,,N-nic,'' povytáhnu obočí, jelikož se mi jeho odpověď vůbec nepozdává. Tahle červená je snad nejhorší, co jsem u něj kdy viděl, a to jsem si myslel, že už to horší být nemůže. Myslím, že tomuhle odstínu budu říkat laser, jelikož mi pomalu dochází jména.
,,Kookie, nemáš horečku?'' natáhnu k němu ruku, ale on se hned odtáhne přičemž se mu trochu odhrne peřina, do které je zabalený. ,,co se děje, Kookie?''znovu si povzdechnu a tentokrát obzvlášť ztrápeně. Vůbec si nejsem jistý, jestli je to těmi vzdechy, nebo jestli se mu dnes něco stalo. Tohle bude vážně dlouhý rok, zvlášť když vezmu v úvahu, že náš dobře známý pokoj to snad dělá častěji, než dýchá.
,,N-nic,'' trochu si potáhne peřinu blíž k tělu a zase zběsile zavrtí hlavou. Takhle nereaguje ani můj pes, když se chce osušit od přebytečné vody. Nehledě na to, že žádného psa nemám.
,,Ale no tak ,Kookie,'' položím ruku na jeho peřinu a on se zase odtáhne. Díky mojí ruce zůstane peřina na původním místě, takže se téměř kompletně stáhne z jeho těla . Aniž bych to plánoval, naskytne se mi pohled na bouli, která se rýsuje v jeho kalhotách a já pochopím, o co tady jde. Možná jsem tomu klukovi křivdil, protože tohle na malého králíčka vážně nevypadá. Ať to zní jakkoliv neuvěřitelně, neměl jsem nikdy možnost ho vidět alespoň v boxerkách i když nemůžu popřít, že už se mi o tom párkrát zdálo. Pár měsíců už jsem si neužil s nikým jiným, než s mou rukou, a začíná to na mě být znát, zvlášť v tenhle moment, ,,ale Kookie, tohle bys neměl ignoroval,'' možná až moc okatě si skousnu ret a nepřestávám ho fascinovaně pozorovat.
ČTEŠ
Roommate [Nová verze]
FanficInternát umělecké školy není zrovna nejklidnějším místem, zvlášť pokud jste nevinný a nezkušený mladík, který se nejlépe cítí o samotě. Znamená to spoustu nového a neznámého, ale hlavně to znamená nového spolubydlícího z jiného oboru, který je Jungk...