12. Fejezet

619 74 4
                                    

Jungkook pov.

- Yoongi, itt vagy? - hallom meg Jackson hangját.

- Mit csináltatok? - néz rám Yoongi.

- Írtam neki a telefonodról, hogy itt vagy és várod. - mosolyodok végül el. - Mark, kísérd ide Jacksont! - szólok rá és bár érzem: megingott, mégis szót fogad. Hisz mit is tehetne: felette hatalmam van.

- Mi folyik itt? - áll meg Jackson sokkoltan az ajtóban nyomában Markkal.

- Minek látszik? - vigyorgok rá. - Mark kísérd beljebb a vendégünk.

- Mire készülsz? - néz rám riadtan Yoongi.

- Tudod téged nem vagyok képes bántani, de őt gond nélkül fogom megölni, ha nem mondod el, amit tudni akarok! - súgom fülébe, majd Jackson mögé lépve hátra fogom kezeit.

- Jungkook... - néz rám bátortalanul Mark, de nem mer mást mondani.

- Szóval miért? - kérdem most már magabiztosan, mitől látom rajta, hogy megrémült.

- Valami balul sült el a szüleink egyik támadásakor és ide menekültek. - néz rám.

- Mi volt az? - kérdezi Mark, de végig Jacksont nézve - Mi ez? - kérdi, felmutatva a tőrt, mitől a két fiú egymásra néz riadtan.

- Hogy került az hozzád? - szólal meg Jackson.

- A szobádban volt. Mi ez? És miért volt nálad? - lép Jackson elé. - Miért?

- Semmi közötök hozzá. - akar szabadulni, de erősen tartom.

- Jungkook engedd el, engedd el! - kiált rám Yoongi.

- Engedjem el? Ugyan miért is? - szorítom össze jobban Jackson karját háta mögött, mire felsziszen.

- Jung-Jungkook. - néz rám Mark és tudom miért.

- Engedd el, kérlek! - kérlel tovább Yoongi.

- Hm... Jól van. Mark, ne engedd el! - engedem át neki a megszeppent Jacksont, majd mikor biztosan tartja ellépek.

- Mesélj csak! Mi volt az a "rosszul elsült támadás"? - lépek közelebb, majd mögé térdelek.

- Ne- nem tudom. - néz előre, de érzem, hogy hazudik, hallom a szívveréséből is.

- Azt hiszem nem voltam elég világos. - oldozom ki kezét, majd felállítom hátulról meg tartva - Vagy elmondod, vagy - hajolok nyakához - megjárod!

- Nem tudom! - enged ki egy reszketeg sóhajt.

- Sajnálom Yoongi, de nem tűrőm, ha hazudnak nekem! - nyalok végig nyakán, de mielőtt megharaphatnám Jackson megállít.

- Vá-várj! - próbál kiszabadulni Mark fogásából, de ő erősebben tartja és sejtem nagy részt azért, hogy ne Jackson nyakát harapjam át.

- Maradj nyugton, kérlek! - öleli magához Jacksont.

- Mit akarsz csinálni? - szólal meg bátortalanul Yoongi leszegve fejét.

- Mégis csak érdekel, hogy életben maradsz-e? - mosolyodok el pimaszul közelebb hajolva.

- Azt mondtad nem tudnál bántani. - remeg meg ahogy ajkaim bőréhez érnek.

- Akkor mesélj! – suttogom bőrére lehelve.

- Az apám meghalt, amikor megtámadott valakit. A tör az övé volt. - mondja Jackson majd bújik Markhoz, ki hirtelen mintha leforrázták volna: eltolja magától a fiút.

- A te véred volt, te voltál a koporsónál. - akad el Mark hangja.

- Miről beszélsz? - mered rá Jackson.

- Te vagy a leszármazottja annak a férfinak, így csak a te véred ébreszthette fel. - nézek Markra, kinek szemében megcsillan minden érzelme.

- Te - nyel nagyot a reszkető fiú -, te voltál a koporsóban? - kezdi halkan - Te ölted meg apám? Te voltál? - kiált rá Markra, ki nem tudja mit feleljen.

- Sajnálom Jackson, tényleg sajnálom! - lép közelebb hozzá, de a fiú hátrál.

Yoongi félve tekint rám és tudom, hogy tudta. Látom a szemében. Képes lett volna meghalni ezért a titokért? De miért?

- Jacks...

- Nem! Ne gyere közelebb! - törli le könnyeit. - Megölted az apám! - borul térdre és ekkor már nekem is megesik rajta a szívem. Viszont...

Ancient Connection / YoonKook / MarkSon / Befejezett /Onde histórias criam vida. Descubra agora