13.Část: Společná večeře

1K 71 13
                                    


Přesně jak Reiji slíbil, nikdo z upírů se ti nepokusil v následujících dnech sát krev. Ayato a Laito si z tebe sice utahovali a škádlili tě, a nejstarší Shuu se nechal slyšet, že za ním vůbec nemáš lézt, pokud z tebe nemůže pít, což ti ale až tak nevadilo, protože jsi nebyla dostatečně šílená na to, abys lezla dobrovolně za nějakým upírem. Ostatní tě naštěstí nechávali na pokoji.

Pochodovala jsi tedy většinu času po domě a předstírala, že utíráš prach. Předstírala proto, že jsi velice rychle nabyla pocitu, že nábytek žádný prach nikdy ani neviděl. Bylo jasné, že Reijiho služebníci se v tomto domě opravdu činili.

I v následující dny ses pokoušela přivolat Mochiho, ale neukázal se. Naštěstí jsi ho několikrát zahlédla pobíhat v zahradách, takže byl v pořádku - alespoň prozatím. Teď, když už víš, že jsi zde uvězněná tou pitomou kletbou, je bílý kocour jediné pojítko s tvou minulostí, a myšlenka, že je tady s tebou, ti svým způsobem dodává sílu.

Až do teď jsi upíry nevídala moc pohromadě. Ke snídaním a večeřím se trousí, jak sami uznají za vhodné; víc jak čtyři se v jídelně nikdy nesetkají, a snídaně v podvečer tvého příjezdu byla výjimkou. Například Shua zde vídáš zcela minimálně, takže občas pochybuješ, že vůbec něco konzumuje, a Subaru, ačkoliv k snídaním a večeřím chodí, do sebe jídlo vždy nahází co nejrychleji a zase se vypaří.

Dnes nad rozbřeskem se ale koná jejich pravidelná společná večeře, takže po prostření stolu a nanošení všeho toho jídla do jídelny, na což pečlivě dohlížel Reiji, se nervózně uklidíš do rohu místnosti a jsi potichu jak myš. Reiji nervózně vyčkává a kontroluje přitom čas na svých kapesních hodinách. Záhy se začnou objevovat ostatní bratři.

Jako poslední se připlazí Shuu. Po pár dnech, strávených v tomto domě, a hromadě zaslechnuté kritiky, kterou si Reiji na účet svého staršího bratra nemůže odpustit a kterou pronáší při každé možné příležitosti, když si myslí, že jej nikdo neslyší, tě pozdní příchod nejstaršího z bratrů už vůbec nepřekvapuje. Reiji jeho příchod náležitě zkritizuje, Shuu nad jeho výčitkami jen mávne rukou, usadí se, zkříží ruce na prsou, a se zavřenýma očima se opře o židli.

Vypadá, jako by znovu usnul. Reiji se zamračí jak noc a Laito se pobaveně zahihňá, všimne si, že jeho smích přitáhl tvou pozornost a pošle ti vzduchem pusu. Vytřeštíš na něj oči a rychle uhneš pohledem.

„Nuže, můžeme začít," pronese Reiji, vezme si jako předkrm opečenou bruschettu, napatlanou avokádovou pomazánkou a ozdobenou kousky uzeného lososa, a společná večeře odstartuje. Ayato si hladově začne na talíř nahazovat jakési smažené kuřecí kousky, které mají sloužit jako předkrm, a působí u toho jak cvičená opice.

Kanato cosi zašeptá Teddymu, pak k jeho plyšovému nosu přistrčí ucho, jako by naslouchal jeho odpovědi, se souhlasným úsměvem kývne a začne si na talíř nakládat zákusky. Stačí ti ho jen pozorovat a hned tě napadne otázka, jestli někdo může chytit cukrovku pouze sledováním někoho, kdo si naloží tolik sladkého, že by to vydalo na jednu cukrárnu.

Laito elegantně spořádá jednu makrónku a zazubí se na Yui. Ta si z velkého skleněného džbánu nalévá pomerančový džus a evidentně přemýšlí, jestli by měla Ayata zastavit, než si zabere všechny kuřecí kousky pro sebe.

Subaru si mezitím bere od všeho trochu, jako by ani neměl nějaké specifické požadavky. Spokojeně se pro sebe pousměješ, protože musíš ocenit, že si aspoň nevybírá.

A Shuu? Shuu to s největší pravděpodobností vážně zalomil. Jako obvykle má v uších narvaná sluchátka a poslouchá klasickou hudbu.

Nenápadně večeřící upíry a mladou dívku sleduješ a fascinuje tě, že všichni z nich vypadají, jako by kolem sebe měli neviditelnou bublinu, která je přísně odděluje od ostatních. Ty jsi jedináček a v dětství bys dala kdoví co za to, abys měla sourozence, se kterým by sis mohla hrát; a jich je tolik a jsou na sebe protivní jak psi snad s výjimkou Ayata a Laita! Jako bys omylem vlezla do kurníku, kde žije šest kohoutů, všichni bojují o dominanci a přitom klovají, do čeho můžou.

Diabolik Lovers - Z deníku služebné (Character x reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat