„Ahoj děvčata, kdepak je ta moje potvora?" nakráčel do šatny host klubu mladý muž, jako by mu to tam patřilo, a posadil se před zrcadlo na jednu z židlí. Dívky, z nichž mnohé toho na sobě příliš neměly, nad jeho nečekaným příchodem ani nehnuly brvou. Aby taky hnuly, když byl pro ně tenhle výkvět velkoměstské omladiny starým známým.
Do klubu a kavárny chodil dívkám dělat společnost už pár měsíců před tvým příchodem, a když jsi pak v agentuře začala pracovat i ty, ztratil poslední zbytky zábran a pochodoval si do zákulisí podniku, jako nějaké nafoukané princátko, které si může dělat, co se mu zlíbí. Tvé kolegyně mu to tolerovaly a toleroval mu to i sám majitel Tanaka. Jediný, kdo byl silně proti, jsi byla ty sama.
„Čau Ryouto, co ty tu tak brzo?" zeptala se ho Narumi, která seděla vedle něj a právě si nalepovala umělé řasy.
„To víš, Naru, nemohl se dočkat té svojí princezny, fufufu," rozesmála se blonďatá kráska upravující si rtěnku.
„To ti nepotvrdím, ani nevyvrátím, drahá Hilde," rozesmál se Ryouta, vytáhl mobilní telefon a zkontroloval na displeji čas. „No, a kde teda je?"
„Umývá nádobí v kuchyni," odpovědělo třetí děvče, které právě vstoupilo do šatny, Yuuko.
„Ach, ta moje Popelka," rozesmál se Ryouta a začal se na židli houpat. „Tak co, holky, platí příští týden to karaoke?" zeptal se, aby nějak zabil čas, než se objevíš.
„A konzultoval jsi to s (Tvé jméno)? Víš, jak se tváří na tyhle naše společné večery...," podívala se na něj Narumi a pozvedla jedno obočí.
„Jistěže konzultoval," ušklíbl se. „Ale víš, jaká je. Beztak tam zase bude sedět jak hromádka neštěstí v koutě a tvářit se, že by byla raději někde jinde..."
„A ty se jí divíš?" zavrtěla hlavou Yuuko a sjela ho pohrdlivým pohledem.
„To si piš, že se jí divím. Jste všechny její kamarádky, ne? Tak co se jí jako nelíbí?" zamračil se a zhoupl se na židli tak moc, že by se jistě odporoučel k zemi, kdyby ho nezachytila Hilde.
„Tak já ti to povím, aby se nemusel setrvávat ve sladké nevědomosti, náš drahý princi," sklonila se k němu a zašeptala mu sladce do ucha. Ze všech dívek, které v agentuře pracovaly, byla právě ona tou, která si brala všechny důležité zákazníky, kteří by po hosteskách mohli vyžadovat sex. V těchhle věcech byla fakt dobrá. Dokonce si k ní spousta dívek chodila pro rady ohledně milostného života, a ano, je možné, že i ty jsi byla jednou z nich.
„Víš, ona totiž tak trochu žárlí," broukla Hilde jakoby nic.
„Co? A to jako proč?" zamračil se a podíval se na ni.
„Nemá bůhví jaké sebevědomí, takže žárlí, že jsi v přítomnosti tolika hezkých děvčat," vysvětlila Narumi a obtáhla si rty perleťovou rtěnkou.
„Jo, proto?" povzdychl si.
„Jo. Proto. Možná, že jí prostě neprojevuješ svou... ehm, říkejme tomu lásku... dostatečně?" začala si z něj Hilde utahovat. Ryouta se na ni trochu nejistě podíval, odemkl displej svého mobilu, našel webový vyhledavač a zadal do něj jednoduché heslo: Jak projevit své přítelkyni lásku. Hilde se rozesmála a Yuuko i Narumi a pár dalších děvčat se k němu seskupilo.
„To snad ne," vyvrátila Yuuko oči v sloup.
„Chceš odpověď najít na netu?" zahihňala se Narumi.
ČTEŠ
Diabolik Lovers - Z deníku služebné (Character x reader)
FanfictionPracuješ jako hosteska, žiješ si v malém bytě skromně, ale spokojeně, a vlastně ti nic moc nechybí. Když tě ale tvůj šéf osloví s nabídkou služby v sídle jedné hodně bohaté rodiny, kývneš, jen co se dozvíš, kolik by sis mohla vydělat. Brzy pochopíš...