Πρόταση Ανάγνωσης Ιστορίας 'Ποτέ για Πάντα'

62 13 10
                                    


Έφτασε η στιγμή να οπλιστώ με αρκετό θάρρος ώστε να επιλεξω μια ιστορια από την κατηγορία του Wattpad που υπόσχεται να προσφέρει στον αναγνώστη αρκετές τρομακτικές στιγμές.Χαμηλώνω τα φώτα και σφίγγω τα δόντια προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου καθώς αναζητώ το διήγημα που θα μου κρατήσει συντροφιά για αυτό το βράδυ. Ο παραμικρός θόρυβος που ακούγεται όπως το θρόισμα των φύλλων από τον δυνατό αέρα η το πατζούρι που κλείνει με δύναμη με κάνουν ακόμα πιο νευρική και τραβώ το βλέμμα από την οθόνη κοιτάζοντας γύρω μου ανήσυχη .

Ξεκινώ το διάβασμα και οι λέξεις στα καλογραμμενα κείμενα της με παρασύρουν μαζί τους σε ένα κόσμο όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται αρχικά. Ποιος μπορεί να βρίσκεται πίσω από όλα αυτά που συμβαίνουν ; Συνεχίζω την ανάγνωση απολαμβάνωντας τις λεπτομερείς περιγραφές της που συμβάλλουν ωστε να σχηματιστούν ολες οι αποτρόπαιες εικόνες στο μυαλό μου .Αναζητώντας και βρίσκοντας κατα την γνώμη μου την λύση στο μυστηριο οι άμυνες μου χαλαρώνουν εφόσον έχω πλέον μια ξεκάθαρη άποψη για την ταυτότητα του ενόχου .Αυτή ακριβώς είναι η στιγμή που η ευφυέστατη συγγραφέας ανατρέπει όλα τα δεδομένα μέσα σε λίγες μόνο γραμμές...

Νομίζετε ότι εσεις θα καταφέρετε να βρείτε τον δολοφόνο;

Διαβάστε την καταπληκτική συλλογή αστυνομικών διηγημάτων 'Ποτέ για Πάντα ' της BlomkvistM97 και θα το διαπιστώσετε.



Ερωτήσεις


1.Η συγγραφή μιας ιστορίας του συγκεκριμενου είδους απαιτεί προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια .Η έρευνα για αυτές τις εξιδικευμένες γνωσεις πόσο χρονοβόρα είναι;


2.Αληθινά γεγονότα μπορουν να αποτελέσουν έμπνευση για τις ιστορίες σου;


3.Υπάρχει περίπτωση να αναπτύξεις σε περισσότερα κεφάλαια η ακομα και να συνεχίσεις κάποια απο τα διηγήματα που υπάρχουν σε αυτην την συλλογή;



Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Περίληψη


Η συγκεκριμένη συλλογή απαρτίζεται από αστυνομικά διηγήματα, καθένα από τα οποία αποτελεί ξεχωριστή υπόθεση, χωρίς να υφίσταται μεταξύ τους συσχέτιση.

"Η Κόκκινη Βασίλισσα": Η Κέιλιν Μπάτλερ επιστρέφει μετά από δύο έτη αυτοεξορίας στο χωριό όπου μεγάλωσε, μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσει μια αδιάφορη μητέρα, έναν παραμελημένο αδερφό με πολλά μυστικά, και έναν κατά συρροήν δολοφόνο του οποίου οι φόνοι είναι σκηνοθετημένοι με τέτοιο τρόπο, που αποκτά το αναγνωριστικό ψευδώνυμο "Κόκκινη Βασίλισσα".

"Χαμένα Οστά": Η Κέλσι Ντόνοβαν είναι παγιδευμένη στην πληκτική ζωή της όταν ο πρώτος από τους πέντε φόνους λαμβάνει χώρα στην πόλη όπου κατοικεί. Παραμένει ψύχραιμη έως αδιάφορη, μέχρι που διαπιστώνει ότι ο δολοφόνος είναι πιο κοντά απ'όσο νομίζει, πιθανότατα απειλώντας τη ζωή της αγαπημένης μικρής της αδερφής, Τζούντι.

"Περίπατος ανάμεσα σε Αγγέλους": Ως διακεκριμένο μέλος του τμήματος ανθρωποκτονιών της Στοκχόλμης, ο Άλεξεϊ Έλστρεμ καλείται να εξιχνιάσει την υπόθεση της σατανιστικής σφαγής της Μάρστραντ, μικρού χωριού που απεχθάνεται, με μοναδικό επιζώντα ένα έφηβο κορίτσι.


Σημείωση :Περιμένω και την δική σας γνώμη για την συγκεκριμένη ιστορία . Οι απαντήσεις του/της συγγραφέως μπορούν να προστεθούν με σχόλιο δίπλα στις ερωτήσεις.


Κείμενο: jessykatt

Θεματοφύλακες Λόγω ΤεχνώνNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ