Εάν γράφεις μια ιστορία φαντασίας, οποιουδήποτε είδους και υπό-είδους, είναι πολύ πιθανό να χρειάζεται να συμπεριλάβεις μάχες, συμπλοκές ή καταστάσεις αναμετρήσεων μεταξύ των χαρακτήρων. Ανάλογα με τα στοιχεία της ιστορίας, υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις για το πώς θα αποδοθούν οι συμπλοκές. Με σπαθιά, μαγεία, όπλα ή με παιχνίδια του μυαλού; Όπως και να έχει, μερικές βασικές κατευθύνσεις πιστεύω θα το κάνουν πιο εύκολο να σκηνοθετήσετε τέτοιες καταστάσεις.
Το πρώτο που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει πάντα μια μάχη. Δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση για να προχωρήσει η πλοκή πριν κάθε κομβικό σημείο να υπάρχει σύρραξη. Επίσης, είναι σημαντικό οι χαρακτήρες (φυσικά ανάλογα και με την ιστορία πάει αυτό) να φαίνονται ευάλωτοι. Δεν είναι απαραίτητο να νικούν κάθε τους μάχη ή να βγαίνουν πάντα σώοι. Είναι καλό να χτίζεται άγχος και αγωνία για τον αναγνώστη για την έκβαση των μαχών αν γνωρίζει ότι ο χαρακτήρας είναι ευάλωτος. Για παράδειγμα, ίσως βγει από κάποια σύρραξη με ένα λιγότερο άκρο, οφθαλμό ή κάποια ανεπίστρεπτη πληγή. Αυτό θα δείξει τον κίνδυνο χωρίς να σκοτώσει τον χαρακτήρα και οι αναγνώστες θα έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεθαίνει, παρά ότι θα νικά κάθε μονομαχία βγαίνοντας άθικτος.
Θα χωρίσουμε τις περιπτώσεις που μπορείς να ρίξεις κάποιον στη μάχη σε δύο μεγάλες κατηγορίες: Στη μάχη με κομπάρσους και Στη μάχη μεταξύ χαρακτήρων
1. Μάχη με κομπάρσους.
Έχουμε την περίπτωση που ένας βασικός χαρακτήρας τα βάζει με ανώνυμους συνήθως δευτερεύουσας σημασίας χαρακτήρες της ιστορίας. Είτε για να επιδείξει ο συγγραφέας την δεινότητα του στη μάχη, πως λειτουργεί κάποια μαγική ικανότητα ή απλά για να προχωρήσει την πλοκή, αυτές οι μάχες είναι συνήθως σύντομες και χωρίς ιδιαίτερη ανησυχία για την έκβαση και την υγεία των εμπλεκομένων. Θα τις λέγαμε και προβλέψιμες.
ESTÁS LEYENDO
Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών
De TodoΤώρα και στο wattpad δημιουργήθηκε το νέο επίσημο προφίλ μας. Σας περιμένουμε με νέα, εκπλήξεις και πολλά συγγραφικά δρώμενα. Δεν έχετε παρά να μας ακολουθήσετε και να ενημερώνεστε για οτιδήποτε νεότερο μας αφορά!