Ανακοίνωση Έναρξης Υποβολής Κειμένων

51 8 0
                                    

Με σκοπό την προβολή των έργων σας σε ένα ευρύτερο αναγνωστικό κοινό σας ενημερώνουμε πως από σήμερα ξεκινά η υποβολή των δικών σας κειμένων & μίνι διηγημάτων στην ιστοσελίδα Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών http://thematofylakes.gr/ .

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας στείλετε το έργο σας που πρέπει να πληρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις:


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Προϋποθέσεις Υποβολής Κειμένων& Μίνι Διηγημάτων

1.Ο συγγραφέας πρέπει να είναι άνω των 18 ετών

2.Να μην υπάρχουν ορθογραφικά λάθη.

3.Να μην υπάρχουν συντακτικά λάθη.

4.Εάν πρόκειται για μίνι διήγημα το μέγεθος του να κυμαίνεται από 1500- 2500 λέξεις & να συνοδεύεται από μια μικρή περίληψη.

5.Για τα υπόλοιπα κείμενα από 350 - 1000 λέξεις .

6. Μια φωτογραφία η το εξώφυλλο που θέλετε να συνοδεύει το κείμενο σας ,στο οποίο θα αναγράφεται ο τίτλος , το όνομα η το ψευδώνυμο σας .


Σημείωση :Δεν δημοσιεύουμε κείμενα που προβάλλουν τον ρατσισμό /που εξυβρίζουν θρησκευτικά και πολιτικά ιδεώδη /κείμενα πορνογραφικού περιεχομένου /κείμενα που ενθαρρύνουν την βία-αυτοτραυματισμό -βιασμό- αυτοκτονία -bullying /οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης ανηλίκου / ανάρμοστες ενδοοικογενειακές σχέσεις κλπ


Τρόπος υποβολής

1.Μόνο σε ηλεκτρονική μορφή στο thematofylakeslogotexnon@hotmail.com

με τίτλο Υποβολή Κειμένου για Δημοσίευση και την κατηγορία στην οποία ανήκει (ρομαντική/φαντασίας/ περιπέτεια κλπ).

2. Σε αρχείο Word.doc γραμματοσειρά Arial 11 ,το όνομα του αρχείου θα περιέχει τον τίτλο του κειμένου ή του μίνι διηγήματος .

3. Χωρίς καμία διαμόρφωση στο κείμενο όπως σελιδοποίηση κλπ.

4. Θα πρέπει να αναφέρετε το όνομα ή το ψευδώνυμο που επιθυμείτε να παρουσιαστεί με αυτό το κείμενο σας .


Εάν το κείμενο που μας στείλατε δεν δημοσιευτεί σημαίνει πως δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις και διαγράφεται αυτόματα από το αρχείο μας .

Θεματοφύλακες Λόγω ΤεχνώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora