Αυτή η εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην κατηγορία ''Φαντασία''.Εδώ θα ενημερωθείτε για όλες τις νέες κυκλοφορίες που προστέθηκαν την εβδομάδα που πέρασε. Βοηθήστε μας να τις κάνουμε γνωστές σε περισσότερους αναγνώστες με το να κάνετε tag στους φίλους σας δίπλα στην εικόνα για τις διαβάσουν!
1. Unnatsural
Περίληψη
Ενα ονειρο τον κανει να θελει να την αναζητήσει αλλα υπαρχει στα αληθεια ή ειναι δημιούργημα της φαντασιας του ψάχνοντας την αληθεια θα αποκτήσει φιλους που δεν φανταζόταν
2. Εφτά και όμως διαφορετικοί ...BTS
Περίληψη
Η Τζένη είναι 19 χρόνον ... Μαζί με τις 6 φίλες της ... την Ντάλια .... την Μαριλένα ... την Λουκία ... την Ελένη ... την Νίνα ... την Παρασκευή ... και την Μαρία ... φτιάχνουν ένα νέο συγκρότημα ...είναι πάρα πολύ καλές στο χορό ... και για αυτό πήγαν στην καλύτερη σχολείο χορού ... που εκεί θα δουλέψουν 14 ώρες την μέρα ... θα πάνε στην Ιαπωνία ... τους πρότεινε ο ατζέντης τους ... τι θα γίνει ; ... πως θα τα πάνε Ποια πρόσωπα θα συναντήσουν ; ... θα το δείτε στην συνέχεια ... Και εγώ είμαι μια Army !
3. Eternan blood - Αιώνιο αίμα
Περίληψη
Ο Λουσιέν Αμπέρμπρεθ, αποτελεί έναν από τους βρικόλακες οι οποίοι δεν είχαν κληρονομήσει την ευλογία του αίματος. Ζώντας σε δύσκολες εποχές, γεμάτες βαρβαρότητα και πόλεμο, ο Λουσιέν αποφασίζει να παρατήσει την άχαρη ζωή του και να αναζητήσει τον αληθινό πατέρα του, ο οποίος ήταν η αιτία να του στερήσει την αξία της φυλής του. Όμως, γύρω από έναν κόσμο ο οποίος στέκεται και βράζει πάνω στο αίμα, σίγουρα η ελευθερία και η ξαφνική αλλαγή της καθημερινότητας, θα στερούσε πολλά περισσότερα από όσα πίστευε.
Την επόμενη εβδομάδα η λίστα μας θα ανανεωθεί με καινούργιες κυκλοφορίες από την κατηγορία ''Χιούμορ''.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών
РазноеΤώρα και στο wattpad δημιουργήθηκε το νέο επίσημο προφίλ μας. Σας περιμένουμε με νέα, εκπλήξεις και πολλά συγγραφικά δρώμενα. Δεν έχετε παρά να μας ακολουθήσετε και να ενημερώνεστε για οτιδήποτε νεότερο μας αφορά!