Πρόταση Ανάγνωσης Ιστορίας '' Σεούλ: Το νέο ξεκίνημα''

95 15 1
                                    


Ξεκίνησα να διαβάζω ιστορίες του wattpad σχεδόν τρία χρόνια πριν. Οι κατηγορίες που επέλεγα συνήθως ήταν μεταξύ ρομαντικού και φαντασίας. Είχα διαβάσει μία ιστορία τον πρώτο καιρό, στην κατηγορία του fanfiction. Έπειτα λησμόνησα εντελώς τη συγκεκριμένη ενότητα.

Ένα βράδυ καθώς προσπαθούσα να επιλέξω ποια θα είναι η επόμενη επιλογή μου, το ενδιαφέρον μου κέντρισε η ιστορία της MaryAngl .

'' Σεούλ: Το νέο ξεκίνημα''

Δεν είχα παρατηρήσει ότι επρόκειτο για fanfiction. Ήθελα να ξεφύγω από τα αγγλικά και αμερικάνικα στερεότυπα και να περιηγηθώ στο βόρειο ημισφαίριο της γης.Ο τίτλος μου κίνησε το ενδιαφέρον, έδεσα τη ζώνη μου και ξεκίνησα το ταξίδι μου προς τη Σεούλ.

Η ιστορία είναι καλογραμμένη, δομημένη σωστά, δε λείπουν οι ανατροπές στην πλοκή. Ήρθα σε επαφή με την κουλτούρα της Κορέας και την τοπική μουσική της.Ανακάλυψα, ένα διαφορετικό είδος μουσικής και συγκροτημάτων.

Έπειτα από αναγνώσεις κι άλλων ιστοριών που θα σας προτείνω εν καιρό, ανάμεσα στα πιο δημοφιλή συγκροτήματα ξεχώρισα μέσα από τις ιστορίες, όσο και από τις θαυμάστριες τους τα εξής συγκροτήματα:BTS, GOT7, BIG BANG κτλ. Εάν κάποιο κάνω λάθος, διορθώστε παρακαλώ.


Έρχομαι να ρωτήσω τη Μαίρη να μου πει τι είναι η kpop μουσική.

Τι σημαίνει ο όρος »Bias»; Ποιον αποκαλείτε »Ultimate bias»;

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του »Bias» και του »Ultimate Bias»;


(έχω κι άλλες πολλές ερωτήσεις, όμως, θα τις κρατήσω για την επόμενη φορά).

Βάλε μας λίγο στο κλίμα της κορεάτικης κουλτούρας!!!


Περίληψη

Περιμένοντας στο αεροδρόμιο την πτήση της για Αθήνα, πολλές σκέψεις περνούν από το μυαλό της. Θα αφήσει την ζωή της πίσω και θα ξεκινήσει κάτι καινούριο. Θα αφήσει πίσω οικογένεια και φίλους και το παρελθόν της και θα γνωρίσει κάτι νέο. Θα ερωτευτεί έναν διάσημο .Αλλά θα υπάρξει ανταπόκριση εκ μέρους του;Θα πετύχει;



Σημειώσεις

Περιμένω και την δική σας γνώμη για την συγκεκριμένη ιστορία . Οι απαντήσεις του/της συγγραφέως μπορούν να προστεθούν με σχόλιο δίπλα στις ερωτήσεις.

Στον εξωτερικό σύνδεσμο όπως και στο πρώτο σχόλιο έχει προστεθεί το link για την πρόταση ανάγνωσης της ιστορίας η οποία εμφανίζεται και στην σελίδα

''Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών ''.


Κείμενο: Aroma-del-Libro

Θεματοφύλακες Λόγω ΤεχνώνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant