Ο Σεπτέμβρης ήρθε, όμως η θερμοκρασία έχει και πάλι ανοδική πορεία αυτές τις μέρες. Προσπαθώντας να βρω λίγη δροσιά δημιουργώ με την φαντασία μου την πνοή ενός ανέμου να μου χαϊδεύει απαλά το πρόσωπο. Ίσως αν βρισκόμουν κάπου με περισσότερο κρύο να αισθανόμουν ακόμα καλύτερα σκέπτομαι και αναζητώ στο wattpad την κατάλληλη ιστορία που θα με ταξιδέψει σε μια περιοχή με ψυχρότερο κλίμα.
Επιλεγώ την συγκεκριμένη η οποία είναι καλογραμμένη και με περιγραφές τόσο ρεαλιστικές που μόλις ξεκινώ το διάβασμα όλα γύρω μου αντικαθιστώνται με γοργούς ρυθμούς. Όσο συνεχίζω την ανάγνωση παρατηρώ ξαφνιασμένη πως δεν είμαι πια καθισμένη μέσα στο ζεστό σπίτι μα περπατώ μέσα σε ένα πυκνό δάσος ντυμένο στα λευκά .Ο ήχος από τα βήματα μου που τρίζουν πάνω στο φρέσκο χιόνι και η παγωμένη ανάσα είναι το μόνο που ακούγεται όταν διακρίνω έκπληκτη μια ξύλινη καλύβα. Είναι το μόνο δείγμα ανθρώπινης παρέμβασης σε αυτό το απομακρυσμένο μέρος και ο χαρακτηριστικός ήχος του τσεκουριού που πέφτει με δύναμη πάνω σε ξύλο μου εξάπτει την περιέργεια και αποφασίζω να την πλησιάσω .
Σε λίγα λεπτά ένας πολύ ελκυστικός άντρας παρέα με ένα μεγαλόσωμο σκύλο κάνει την εμφάνιση του . Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο επέλεξε να ζήσει σε τόση μεγάλη απόσταση από κάθε ίχνος πολιτισμού σε τόσο δύσκολες συνθήκες; Αν έχετε την ίδια απορία με εμένα διαβάστε ''O Ερημίτης /The Hermit'' της AngelikaMasi.
Ερωτήσεις
1.Πως εμπνεύστηκες την πλοκή αυτής της ιστορίας;
2.Η απομόνωση είναι ένας από τους τρόπους που αναζητούμε προκειμένου να διαχειριστούμε τις έντονες συναισθηματικά καταστάσεις που μας συμβαίνουν , είναι όμως ο καλύτερος ;
3.Το παρελθόν στέκεται εμπόδιο στις αποφάσεις του πρωταγωνιστή για πολλά χρόνια μέχρι που αναγκάζεται και πάλι να αλλάξει την ζωή του. Πιστεύεις πως την δεδομένη χρονική στιγμή ήταν αυτό που πραγματικά χρειαζόταν για να προχωρήσει αλλιώς θα έμενε στάσιμος με ότι αυτό συνεπάγεται;
Περίληψη
We sometimes think we want to disappear,but all we really want is to be found!!!
(Μερικές φορές σκεφτόμαστε ότι θέλουμε να εξαφανιστούμε, αλλά αυτό που στ'αλήθεια θέλουμε είναι να μας βρουν!!!)
Σημείωση :Περιμένω και την δική σας γνώμη για την συγκεκριμένη ιστορία . Οι απαντήσεις του/της συγγραφέως μπορούν να προστεθούν με σχόλιο δίπλα στις ερωτήσεις.
Κείμενο: jessykatt
KAMU SEDANG MEMBACA
Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών
AcakΤώρα και στο wattpad δημιουργήθηκε το νέο επίσημο προφίλ μας. Σας περιμένουμε με νέα, εκπλήξεις και πολλά συγγραφικά δρώμενα. Δεν έχετε παρά να μας ακολουθήσετε και να ενημερώνεστε για οτιδήποτε νεότερο μας αφορά!