Τι είναι η ψυχογραφία στη λογοτεχνία;

165 11 2
                                    


  Αυτή η εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην κατηγορία Τυχαίο .Άλλα πριν ξεκινήσουμε ας διαβάσουμε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο  'Τι είναι η ψυχογραφία στη λογοτεχνία;'


Η έκφραση «ψυχογραφικό μυθιστόρημα» φαντάζει σαν ένας εξωπραγματικός όρος που δεν μας αφορά και δεν μας ενδιέφερε ποτέ να ανακαλύψουμε τι σημαίνει. Οι περισσότεροι άλλωστε διαβάζουν βιβλία επειδή τους τραβά την προσοχή η πλοκή και η εξέλιξη της ιστορίας, χωρίς να τους απασχολεί το πώς χαρακτηρίζονται από αυτούς οι οποίοι τα ερευνούν περισσότερο. 

Αν όμως ανακαλύψουμε την έννοια αυτής της ορολογίας, ίσως συνειδητοποιήσουμε πως έχουμε διαβάσει κάτι τέτοιο και ίσως την επόμενη φορά που θα ψάξουμε για βιβλίο, η αναζήτηση να είναι πιο στοχευμένη, ή ακόμη μπορεί να μας ενδιαφέρει το συγκεκριμένο είδος όσον αφορά τη συγγραφή των δικών μας κειμένων, οπότε θα ξέρουμε από πού θα παραδειγματιστούμε.

Στο ψυχογραφικό μυθιστόρημα λοιπόν περιγράφονται τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά των ηρώων, παρουσιάζονται οι πιο ενδόμυχες σκέψεις τους και οι προβληματισμοί τους με κάθε λεπτομέρεια. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο λογοτέχνης βρίσκεται μέσα στο μυαλό των πρωταγωνιστών και...


Συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του πολύ ενδιαφέροντος άρθρου που έχει δημοσιευθεί στους Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών στο link που υπάρχει στο σχόλιο εδώ και στον εξωτερικό σύνδεσμο! 

Θεματοφύλακες Λόγω ΤεχνώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora