4. fejezet

1 0 0
                                    

- Ne aggódj, nem vagyok olyan rémes. Nem kell elhinni azt, amit mások mondanak – nyugtatta Lionel Cassyt, bár vigyorából lehetett sejteni, hogy bárkik is a többiek, nem lódítanak túl nagyot.

- Lionel kiváló tanító, biztosra veszem, hogy erre te magad is hamar rá fogsz jönni. – Tekintve, hogy a lány szerint Patrick külön örömet lel mások verejtékes küzdelmében, ezért szavai nem hatottak rá túl megnyugtatóan.

- Eddig is remek oktatásban volt részem – felelte Cassy dacosan. Apja valóban kivételesen jó tanárnak bizonyult az évek során, de a lány tudta, hogy mennyire ritka volt az, hogy ő otthon tanulhatott. Ez biztos szúrta a Vezető szemét, és Cassy úgy érezte, meg kell védenie apját.

- Azt nem kétlem – bólintott Lionel. – Anthony Gale sokak előtt példakép még a Harcosok között is. Ennek ellenére, eltérő a módszerünk, úgyhogy biztosan tudok majd mutatni pár új fogást.

Cassy szerette a kihívásokat, és kezdte elhinni, hogy Lioneltől tényleg sokat elleshet. Ennek ellenére

büszkesége nem engedte, hogy szemforgatás nélkül hagyja a férfi megjegyzését.

- Nagyon emlékeztetsz valakire – nevetett fel Lionel, aki nem mulasztotta el a reakciót.

Kijelentésére még Patrick is megengedett magának egy kurta nevetést, de a Vezető nem hagyott túl sok időt a jókedvnek. Kihasználta a Központig tartó utazást arra, hogy ismertessen néhány „alapvető szabályt".

- A szüleid megbíztak bennem annyira, hogy egyetlen gyermeküket rám bízzák. Elvárom, hogy ez iránt a bizalom iránt kimutasd a tiszteletedet azzal, hogy betartod a Központ szabályait. Sötétedés után csak az engedélyemmel hagyhatod el az épületet, és akkor is csak felügyelettel. Ezen felül, akárhányszor kilépsz a Központ ajtaján, tájékoztatnod kell róla. És ez vonatkozik azokra az alkalmakra is, amikor elmész az iskolába. Ha nem is nekem szólsz, akkor legalább a Központ egyik Mesterének. Nem hanyagolhatod el a Vizsgára történő felkészülésedet, ezért rendszeresen kell edzened Lionellel és Ethannel, továbbá az elméleti tudásodat is el kell mélyítened, amire a könyvtárunkban szerencsére kitűnő lehetőséged lesz.

Cassy első gondolata az volt, hogy ennyi erővel egy nyomkövetőt is beleültethetnének a bőre alá és mindenkinek könnyebb dolga lenne, azonban nem akart ötleteket adni Patricknek, így ezt megtartotta magának.

- Ki az az Ethan? – Jobbnak látta, ha a szabályok iránti érzéseiről nem kezd el beszélni, ezért inkább igyekezett terelni a témát.

- Ethan McGarrett – válaszolt Lionel. – A Központ egyik Harcosa.

- Vagyis a te embered?

- Valahogy úgy, bár Ethan nem épp az a fajta személy, aki szeret beosztottként gondolni magára –mondta Lionel. Hangjában alig hallhatóan, de ott volt egy cseppnyi rosszallás. – Inkább segédedzőnek mondanám. Bőven lesz időd megismerni őt, mert elég sokat fogtok együtt tréningezni.

Remek, gondolta Cassy. Már két embernek is az a feladata, hogy elgyepálja őt.

- Hányan laktok a Központban?

- Veled együtt már nyolcan – válaszolt ezúttal Patrick. Időközben már letértek az autópályáról és a városba vezető főúton haladtak. - Lionel felesége, Inaya a Gyógyító Mesterünk. Kettejüknek van egy rakoncátlan kislánya, Penelopé. Hány éves is már Lionel? Hat?

- Nem sokára hét – válaszolt nagyot sóhajtva az apuka. – Lassan a fejünkre nő. Makacs és dacos, akárcsak te, Cassy. Azt hiszi, nem tudom, de folyton belóg az edzőterembe, pedig tíz éves koráig nem tehetné. – Bár próbált bosszankodni emiatt, tisztán látszott, hogy Lionel rajong a lányáért és jól eső büszkeséggel tölti el, hogy olyan nagy érdeklődéssel figyeli a Harcosokat.

SagittariusWhere stories live. Discover now