// Jeg hedder Martinus! - 1.3 //

1.8K 46 10
                                    

Skolen har været laaaaang! Martinus.. Han behøver ikke sige det med kysset højt i klassen.. Ja vi har kysset.. Vi har hjemme hos en af mine venner Mads.. Okay, jeg fortæller jer hvad der skete:

"Du er vild med ham ik?" Hvisker Mads til mig.

"Gu' er jeg ej" Siger jeg og slår ham blidt på armen.

"Du kigger hele tiden på ham" Siger han så.

"Hold kæft spade" siger jeg.

"Hey Martinus? Kommer du ikke lige herover?" råber Mads til Martinus. Jeg vender mig om jeg ser at han nikker og rejser sig op.

"Det gjorde du bare ikke" hvisker jeg til ham.

"Jo dsv" siger han og griner højt. Sylvester og de andre kigger over på os.

"Der er ikke noget at se" Råber jeg til dem.

"Hey" siger Martinus og sætter sig ved siden af mig. Please Astrid ikke stam!

"H..e.ey!" stammer jeg.

"Flot trøje" siger han og peger på min trøje.

"T..ak.." Stammer jeg og rødmer.

"Du cute" siger han og læner sig frem mod mig.

"øhm.." når jeg kun at sige før hans læber er placeret på mine. Okay? Hvad fanden har jeg gang i? Kysse en fremmed!? Jeg trækker mig hurtigt og tørre min mund af. Martinus kigger såret på mig.

Jeg rejser mig op og råber og stammer på samme tid: "D..u...sk..al..ik..kke.. k..yss.e... m..ig...! Jeg..k..ken.der...d..ig...ik...ke....en..gang..!" Shit.. Jeg stammede igen!

"Undskyld! Du er bare virkelig pæn" siger han. Jeg bliver irriteret og sætter mig ved siden af min bedste veninde Ellen..

"Hey? Er du okay?" Spørger hun, mig.

"Jaaer..Jeg ved ikke hvorfor jeg er sådan?" siger jeg.

"Du kan lide ham" Siger hun.

"Men jeg kender ham jo ikke?" Siger jeg.

"Som man siger det. Kærlighed ved første blik" siger Ellen og blinker drillende med det ene øje.

"Hold kæft" siger jeg og griner.

"Han er en kujon.." siger jeg grinende.

"Jaja" siger hun.

———

Jaa, jeg var vild med ham på det tidspunkt.. Han opførte sig virkelig som et fjols på det tidspunkt.. Jeg havde spildt mit første kys der.. Og det føles ikke ingen gang rigtigt..

"Hey, undskyld med at jeg råbte det højt.. eller sagde det højt" siger en bekendt stemme, Martinius.

Jeg kalder ham kun for Martinius fordi jeg ved at han hader at blive kaldt det.

"Jeg hedder Martinus!" siger han lidt irriteret.

"Jaja.." siger jeg og smiler flabet til ham.

"Åh.. stop med at spille flabet.." Siger han lidt mere irriteret...

//Halluj! Min telefon spasser op.. Ja, min telefon er handicappet.. Den opfører sig underligt? xD Altså den tænder op for lysstyrken og så kommer der lydstyrken frem uden jeg skyller ned fra den?//

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now