// Marcus ringer - 1.22 //

1K 34 10
                                    

Klokken er 3.23 og jeg kan slet ikke falde i søvn.. Jeg skal se Marcus og Martinus.. Omg.. De vil sikkert spørger om hvorfor jeg tog hjem til min mormor..

Om en halv time skal vi op og gøre os klar, da pigerne gerne vil være de første.

Marcus ringer lige pludselig til mig? Lool...

Jeg tager den og jaaa sætter den ved øret?

"Hej.. kan ikke sove, da Martinus græder.." siger Marcus.

"Martinus græde? hvorfor?" spørger jeg.

"han savner dig" siger Marcus..

"Men... giv lige Martinus mobilen" siger jeg sukkende.

"Martinus.. Astrid vil snakke med dig" siger Marcus.

*Marcus vil gerne facetime dig* står der? Jeg tager den og ser Martinus røde øjne og nogle tårer der forlader hans øjenkrog..

"Martinus... Jeg kommer til koncerten.." Siger jeg. Han kigger forvirret på mig. - "jeg mødte et par piger der var MM'er og så spurgte de om de måtte overnatte hos mig og jaa... så nu sover de på gæsteværelset.. De havde en ekstra billet så jeg kommer"

"Astrid.. jeg elsker dig okay.. Ja jeg er fkn vild med dig.." hulker han.

"Rolig Martinus.. Jeg kommer ikke hjem her forløbligt... du ved, min irriterende mor" siger jeg og griner. Han begynder også at grine, men det varer 10 sek før det stopper..

"Okay... det er godt at du kommer" siger Martinus og ligger på.

Okaaay? Hvad gik det så ud på?

// Heeej.. min bog slutter snart! HAHAHAHAHAH! Skriv hvordan i synes den skal afsluttes på!! //

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin