// øhm.. mit navn? - 1.15 //

1K 39 2
                                    

Da jeg blev færdig med at spise, skal jeg ud på toilettet og vaske mine hænder.

"Martinus? Kan du ikke gå med Astrid ud på toilettet og vaske hænder?" Spørger Kjell-Erik. Jeg smiler til Kjell-Erik og nikker langsomt, men jeg smiler bare falsk til Martinus.

"Kom Martinus" siger jeg og smiler MEGA falsk til ham. Han nikker bare og rejser sig op.

Vi går hen imod toilettet og så er der en der går ind i mig, så jeg falder.

"Undskyld!" siger jeg og tager mig til hovedet og mine øjne lander på en MEGA lækker dreng.

"Det mig der undskylder!" siger han og tager sin hånd frem. Jeg tager imod den og han hjælper mig op.

"Hvad er dit navn?" spørger han og kigger mig lige ind i mine øjne.

"Øhm.. mit navn?" spørger jeg. Han nikker. - "Astrid, hvad med dig?"

"Liam! Må jeg få dit nummer?" spørger han og tager sin mobil frem. Jeg nikker og taster mit nummer ind.

"Nåår, men vises! Mine venner venter på mig. Har du lyst til at hænge ud imorgen?" spørger han.

"Ja! Selvfølgelig!" siger jeg. Han læner sig frem imod mig og giver mit et kram og så et kys på kinden.

Jeg rødmer. MEGET!

Martinus' synsvinkel.
Ham der Liam giver mig SPAT.. Han SKAL ikke røre ASTRID! Hun er MIIIN.

Ja jeg er forelsket i hende.. Jeg snakkede med Marcus i morges og han sagde at det var på grund af at jeg er forelsket i hende.

"Skal vi ikke vaske vores hænder?" spørger jeg lidt irriteret, på grund af at hun kigger efter ham. Hun bliver forskrækket.

"når... ja.. du er her jo stadigvæk.." siger hun.

"omg.. du er fandme for meget.." siger jeg ret trist og skubber hende med min skulder og så går jeg hen imod toilettet.

Måske siger skæbnen at alle dem jeg bliver forelsket i, finder en anden...

Men jeg vil have at min fremtid skal være sammen med Astrid.. men hun tror jeg sikkert ikke at hun gider..

// Halløjsa! Sorry for ikke at poste så meget! men nu er jeg igang med tre bøger og jeg opdaterer lidt i hver bog! Tak for 2,7k readers! Tænk at vi snart er oppe på 3k readers! //

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Where stories live. Discover now