// "Hvad skal vi æde?" - 2.17 //

680 22 5
                                    

Astrid's synsvinkel
Hvad laver Martinus mon nu? Jeg sidder på sofaen og ser en eller anden film med Marcus. Jeg går ind på min mobil og ind på snapmap for at finde ud af, hvor Martinus Er? Om han er hjemme eller ej?

Ej, det lyder stalker agtigt, ahah. Hans Bitmoji står sammen med Marcus' og min? Nåår... jaa! De bor jo ved siden af..

Is, chokolade og Marcus er noget af det bedste! Is og Chokolade hjælper på problemerne og Marcus, han hjælper mig bare!

Det er sygt dejligt at have ham som ven. Jeg kan ikke rigtig sige alting til Marcus, da han er kærester med Victoria. For hvis jeg siger det til ham, bliver vi enten uvenner ellers slår han op med Victoria, fordi hun siger sådanne nogle ting?

"Min mor har skrevet! Hun har spurgt om jeg skal spise her eller bare tage hjem og spise?" Siger Marcus spørgende.

"Du må gerne spise her! Jeg er alligevel alene hjemme, indtil klokken 19." Siger jeg og smiler. Hun laver tommel op og kigger på sin mobil og skriver.

"Doneee!" Siger han og smider sin mobil på sofaen. - "hvad skal vi æde?"

// Davzz! Sorry at jeg ikke opdaterer så meget, men jeg har bare lidt for travlt med at læse wattpads? :) xD ahah //

24 april 2018

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora