// "Marcus har fået et crush!" - 2.5 //

845 29 9
                                    

Vi ankommer til Leah's hus. Højt musik høres. Jeg banker stille på døren. Døren åbnes af Leah. Ahaha.

"Heeej søde! Og velkommen" siger hun og krammer mig. Jeg gengælder det.

"Heej" siger jeg og trækker mig stille fra krammet.

"Velkommen!" Siger hun og gør plads så vi kan komme ind. Wow.. der er mange! Her lugter allerede af alkohol?!

"Martinus?" Spørger jeg for at være sikker på at han er her. Jeg vender mig om jeg ser at Martinus er væk og det kun er Marcus og jeg der er her? Altså her som dem jeg kender, indtil videre.

"Hvor er Martinus?" Spørger jeg, Marcus. Han skal til at svare, da Martinus kommer tilbage.

"Her!" Siger han grinende og peger på Martinus. Martinus giver mig en cola.

"Sorry, skulle hente noget drikke agtigt!" Siger Martinus uskyldigt og smiler.

"Jeg går over til Victoria!" Siger Marcus. (AHAHAH! Victoria! Så min bedste veninde kommet ind i bogen xD gæt hvem det er? Victoria_Pedersen eller Victoria_Gunnarsen på wattpad?)

"Når når? Crush?" Spørger jeg og smiler kækt. Han nikker grinende. Han går over og krammer hende bagfra. Som om at de er kærester? Men Victoria er også vildt sød!

"Det er sødt at Marcus har fået et crush!" Siger Martinus og kysser mig på kinden. Jeg nikker.

// HEEEJ! HÅBER AT I KAN LIDE KAPITLET! GÆT HVEM VICTORIA ER? (: Victoria_Pedersen eller Victoria_Gunnarsen på Wattpad? (: AHAHAH! det bliver spænende! (: //

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin