Astrid's synsvinkel
Jeg åbner stille mine øjne. Der er en meget skarp lys der rammer mine øjne."Astrid! Du er vågen!" siger en dame, men jeg rejser mig op og kigger sådan ordentlig på damen og ser at det er min mor.
"Hvorfor er jeg her?" spørger jeg forvirret min mor.
"Du blev ramt af en bil" siger hun. - "Men... hvorfor så du ikke først om der var nogle biler før du gik over!"
"Nogle private årsager.." siger jeg stille.
"Men, Jeg er din mor! Jeg SKAL vide hvad der sker i dit fucking liv!" siger hun surt.
"Moaar.. Det rager dig ikke en fucking skid!" siger jeg irriteret.
"Astrid Eriksen! Du taler du ordentligt til din eneste mor! Jeg er din mor og jeg skal altså vide hvad der sker i dit liv! Jeg har opdraget dig!" siger hun vredt.
Jeg finder min mobil frem og ser at klokken kun er 14.32.. Min mor kan diskutere med en, en hel dag! Det orker jeg bare ikke..
"Astrid! Nu svarer du mig fucking!" siger min irriterende mor..
"OKAY! Liam kyssede mig!" siger jeg for at afslutte det.
"HVEM I HULEN ER LIAM!" Råber min råbende mor.
"En jeg fucking har kysset med!" Siger jeg igen for at afslutte det.
"DU SKAL IKKE KYSSE MED FUCKING ANDRE FREMMEDE MENNESKER! MARTINUS ER FUCKING VILD MED DIG, OG DU SÅRER BARE HANS FUCKING FØLELSER!" siger hun vredt.
"øhm.. mor? Du har lige afsløret hans hemmelighed? Tror jeg?" svare jeg bare flabet igen. Hun tager sig hurtigt til munden og sender mig dræberblikket inden hun forlader rummet.
Feeeeeeedt.. en fucking irriterende råbende mor der hele tiden siger fucking i næsten hver fucking sætning. Det driver mig fucking til vanvid!
Omg... Jeg er fucking ligesom min mor, som bruger ordet fucking når man er irriteret!
Fuck min fucking irriterende råbende korøvhul mor!
// Sorrry for ikke at opdaterer hver dag.. jeg er træt og skriver med lukket øjnene.. HAHAH JK! Men håber at i kan lide drama! MUHAHAAAHHAHAHAHAH!//
VOUS LISEZ
First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)
FanfictionUddrag fra kapitel 1 "Kan du fortælle lidt om dig selv?" Spørger hun. "Jo. Jeg hedder Astrid, jeg er 15 år gammel og jeg har en lillesøster på 9 og en lillebror på 2! De hedder Ella og Milas! Mine forældre er ikke skilt.." siger jeg og kigger rundt...