// Vi mangler bare Marcus og Martinus - 1.8 //

1.3K 40 2
                                    

"Kom! Vi skal over til familie Gunnarsen nu!" Råber min far.

"Yayy.. Emma!" Råber Ella. Det er virkeligt cute at Emma og Ella er bedste venner! Jeg tager en taske og putter min powerbank, noget slik og mine høretelefoner.

"Astrid!" Råber far.

"Kommer nu!" Råber jeg tilbage. Jeg tager min jakke og går bare direkte ned til de andre.

"Det tog sin tid" siger mor. De åbner døren og så går vi bare mod det hvide hus. Jeg trykker på ringeklokken. Døren bliver åbnet af Gerd Anne. Kjell-Erik står bag hende og Emma står ved siden af.

"Vi mangler bare lige Marcus og Martinus" siger Gerd Anne og smiler. Nej vel..er de her også! Jeg troede kun at det var Emma, Gerd Anne og Kjell-Erik...

"Heeej Astrid!" Siger Martinius og smiler kækt. Jeg sukker og går lidt væk. Han kommer hen mod mig.

"Jeg ved at du kan lide mig" hvisker han i mit øre.

"Tror du? Men det kan jeg ikke.. jeg kunne lide dig" hvisker jeg i hans øre og smiler.

"Hej nye pige?" Siger Markus eller Marius.

"Astrid, er du Markus?" Spørger jeg.

"Jep" siger han og smiler. Han virker da sødere end Martinius...

"hyggeligt at møde dig" siger jeg og rækker min hånd frem.

"Ilm" siger han og smiler jeg tager imod hånden. Jeg kan se at Martinius kigger irriteret på os, men jeg er ligeglad.. heheh..

//hallujsa! Nyt kapitel oppe! :) håber i kan lide det!//

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora