// Meet&Greet - 3.4 //

567 19 4
                                    

Meet&Greet starter lige om lidt. Vagterne skal lige sætte de sidste ting på plads, inden MM'erne/Fansene får lov til at komme ind. Marcus og Martinus gør sig klar til deres Meet&Greet, da de ikke skal have deres Koncert-tøj på endnu.

Dørene åbnes og der er en kø, hvor MM'ers og nogle af deres forældre står. Jeg har valgt at sidde ved siden af, da jeg gerne vil se det hele, altså hele meet&greet tingen.

Jeg kigger på min iPhone og klokken er 17:30 og drengene er på vej. (Tror vidst at meet&greet starter deromkring? Idk? Det var vidst noget med en halv time før alle de andre fik lov til at komme ind?)

Der kommer skrig og blitz og det hele på drengene og Kjell-Erik. Martinus kigger på mig og blinker med det ene øje. Jeg fniser og kigger på drengene der står ved den der papting. Den første pige kommer op og giver Kjell-Erik telefonen, så han kan tage billedet.

"Værsgo!" Siger Kjell-Erik og smiler til pigen og afleverer telefonen. "Tusind tak!" Siger hun og sådan fortsætter det.

Da den sidste blev færdig, går Marcus, Martinus og Kjell-Erik over til garderoben. Jeg sidder bare og kigger udover de grædende og glade fans, der lige har været til meet&greet. Jeg smiler ved tanken om at de lige har mødt deres idoler, de har fulgt i noget tid.

// Heeej! Jeg er tilbage :)) yeah. Men har stadig min kusine på besøg.. så ja. Følg mig på Instagram, hvis det nu lyster :)) Victoria._.Cheng //
19 Juli 2018

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora